1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I wrote everything in four h…

"I wrote everything in four hours."

Çeviri:Ben her şeyi dört saatte yazdım.

March 14, 2014

9 Yorum


mehmetcetinkondu

(HERSEYI) bilesik yazdim diye cevabi reddetti, SAYENIZDE DIL BILGISINI DE GELISTIRIYORUM TESEKKUR EDERIM :)


trkozberk

ben her şeyi dört saatin içinde yazdım.neden kabul etmedi.


WECANMAKE

"ben her seyi saat dortte yazdim." nasil denir peki? "i wrote everyhing at four hours." yapsak, in yerine at getirsek cumle anlami degisir mi?


e.fiski

"4 saat içindeki her şeyi yazdım" nasıl deriz? herhangi bir 4 saat...


Selcen_Ozturk

4 saat içindeki derken? "4 saat içinde olan biten her şeyi yazdım" gibi?


Selcen_Ozturk

""I wrote everything which happened in the four hours." gibi bir şey diyebilirsin. yukarıdaki cümleden bu anlam çıkmaz.


e.fiski

anladım teşekkürler.


Aye95537

Her şeyi 4 saatte yazdim. Kabul edilmedi. 4 ya da dört arasinda nasıl bir fark var .

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.