1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I wrote everything in four h…

"I wrote everything in four hours."

Çeviri:Ben her şeyi dört saatte yazdım.

March 14, 2014

8 Yorum


mehmetcetinkondu

(HERSEYI) bilesik yazdim diye cevabi reddetti, SAYENIZDE DIL BILGISINI DE GELISTIRIYORUM TESEKKUR EDERIM :)

February 6, 2016

WECANMAKE

"ben her seyi saat dortte yazdim." nasil denir peki? "i wrote everyhing at four hours." yapsak, in yerine at getirsek cumle anlami degisir mi?

October 30, 2016

e.fiski

"4 saat içindeki her şeyi yazdım" nasıl deriz? herhangi bir 4 saat...

March 14, 2014

Selcen_Ozturk

4 saat içindeki derken? "4 saat içinde olan biten her şeyi yazdım" gibi?

March 14, 2014

e.fiski

evet

March 14, 2014

Selcen_Ozturk

""I wrote everything which happened in the four hours." gibi bir şey diyebilirsin. yukarıdaki cümleden bu anlam çıkmaz.

March 14, 2014

e.fiski

anladım teşekkürler.

March 14, 2014

trkozberk

ben her şeyi dört saatin içinde yazdım.neden kabul etmedi.

May 5, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.