"Iwroteeverythinginfourhours."

Çeviri:Ben her şeyi dört saatte yazdım.

4 yıl önce

8 Yorum


mehmetcetinkondu

(HERSEYI) bilesik yazdim diye cevabi reddetti, SAYENIZDE DIL BILGISINI DE GELISTIRIYORUM TESEKKUR EDERIM :)

2 yıl önce

WECANMAKE

"ben her seyi saat dortte yazdim." nasil denir peki? "i wrote everyhing at four hours." yapsak, in yerine at getirsek cumle anlami degisir mi?

2 yıl önce

e.fiski

"4 saat içindeki her şeyi yazdım" nasıl deriz? herhangi bir 4 saat...

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

4 saat içindeki derken? "4 saat içinde olan biten her şeyi yazdım" gibi?

4 yıl önce

e.fiski

evet

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

""I wrote everything which happened in the four hours." gibi bir şey diyebilirsin. yukarıdaki cümleden bu anlam çıkmaz.

4 yıl önce

e.fiski

anladım teşekkürler.

4 yıl önce

trkozberk

ben her şeyi dört saatin içinde yazdım.neden kabul etmedi.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.