"They need food."

Fordítás:Szükségük van ételre.

March 14, 2014

21 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Kefekoto

Élelemre van szükségük, ez miért nem jó?


nagyi60

erre azért kíváncsi lennék hogy jön össze ?


Tommyhagen87

Élelemre van szüksége. Ez miért nem jó????? :(


SaturdayplaceTom

Mivel E/3 helyett T/3 volt az angol mondat.he/she helyett they van ott.


Zuzukaa__

mert a they azt jelenti hogy ŐK


hadnagy.levente

food=kaja akkor miért nem jó nekem?


turcsik.ti

Az "éhesek" miért nem jó? Tulajdon képp azok nem? :-D


Petra20040114

Nem lehet érteni amit mond.NEM JO:-(


angolvizsg

Ez hülyeség E/1 ben mondja mikor a they az E/3


Skymarkx

Szükségünk van az ételre az miért nem jó?


zolipapa1

Mert nekik van szükségük nem nekünk!


csupacsupa

Az miért nem jó hogy éhes? Aki éhes annak ételre van szüksége/ akinek szüksége van ételre legtöbbször éhes.


zolipapa1

Mert nem az van odaìrva!


skrissz92

Szükségük van kajára ??? 1x már valahol elfogadta a kaja szót.. itt miért nem?


Revand

A need ebben a mondatban tárgyas ige, így jelenti azt is, hogy igényelnek. Bejelentettem.


VaszlikAnita

Miért they? Miért nem to them?


English_Manus

szükségük van élelemre


VirgAranyv

Es az miért nem jó h "nekik étel kell" ?


[törölt felhasználó]

    Miért nem jó hogy "Azoknak szükségük van ételre." ?

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.