"They need food."

Fordítás:Szükségük van ételre.

March 14, 2014

19 hozzászólás

Népszerű témák szerint

nagyi60

erre azért kíváncsi lennék hogy jön össze ?

March 14, 2014

Kefekoto

Élelemre van szükségük, ez miért nem jó?

April 22, 2014

Tommyhagen87

Élelemre van szüksége. Ez miért nem jó????? :(

July 23, 2014

SaturdayplaceTom

Mivel E/3 helyett T/3 volt az angol mondat.he/she helyett they van ott.

October 11, 2014

Zuzukaa__

mert a they azt jelenti hogy ŐK

March 20, 2015

hadnagy.levente

food=kaja akkor miért nem jó nekem?

January 7, 2015

turcsik.ti

Az "éhesek" miért nem jó? Tulajdon képp azok nem? :-D

February 11, 2015

Petra20040114

Nem lehet érteni amit mond.NEM JO:-(

February 15, 2015

angolvizsg

Ez hülyeség E/1 ben mondja mikor a they az E/3

June 22, 2015

Skymarkx

Szükségünk van az ételre az miért nem jó?

June 23, 2015

zolipapa1

Mert nekik van szükségük nem nekünk!

May 23, 2016

csupacsupa

Az miért nem jó hogy éhes? Aki éhes annak ételre van szüksége/ akinek szüksége van ételre legtöbbször éhes.

October 10, 2015

zolipapa1

Mert nem az van odaìrva!

May 23, 2016

skrissz92

Szükségük van kajára ??? 1x már valahol elfogadta a kaja szót.. itt miért nem?

December 3, 2015

Vikcso1114

Kaja=food,nem?

February 28, 2016

kata328684

Lol

July 28, 2017

Revand

A need ebben a mondatban tárgyas ige, így jelenti azt is, hogy igényelnek. Bejelentettem.

April 5, 2019

VaszliknAn

Miért they? Miért nem to them?

June 19, 2019

TiborBoros2

szükségük van élelemre

September 30, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.