"They need food."

Fordítás:Szükségük van ételre.

4 éve

17 hozzászólás


nagyi60

erre azért kíváncsi lennék hogy jön össze ?

4 éve

Kefekoto

Élelemre van szükségük, ez miért nem jó?

4 éve

turcsik.ti

Az "éhesek" miért nem jó? Tulajdon képp azok nem? :-D

3 éve

perge2

én a másodikként felkínált ennivalót írtam nem lett jó...

4 éve

Tommyhagen87

Élelemre van szüksége. Ez miért nem jó????? :(

4 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Mivel E/3 helyett T/3 volt az angol mondat.he/she helyett they van ott.

4 éve

Zuzukaa__

mert a they azt jelenti hogy ŐK

3 éve

hadnagy.levente

food=kaja akkor miért nem jó nekem?

3 éve

Petra20040114

Nem lehet érteni amit mond.NEM JO:-(

3 éve

angolvizsg

Ez hülyeség E/1 ben mondja mikor a they az E/3

3 éve

Skymarkx

Szükségünk van az ételre az miért nem jó?

3 éve

zolipapa1

Mert nekik van szükségük nem nekünk!

2 éve

csupacsupa

Az miért nem jó hogy éhes? Aki éhes annak ételre van szüksége/ akinek szüksége van ételre legtöbbször éhes.

3 éve

zolipapa1

Mert nem az van odaìrva!

2 éve

skrissz92

Szükségük van kajára ??? 1x már valahol elfogadta a kaja szót.. itt miért nem?

2 éve

Vikcso1114

Kaja=food,nem?

2 éve

kata328684

Lol

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.