1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My brother had earned more t…

"My brother had earned more than my father."

Çeviri:Benim erkek kardeşim babamdan daha fazla kazanmıştı.

March 14, 2014

10 Yorum


romerko

Kardeşim de olmali


huseyinkuruoglu

Kardeşim: my sibling


milyydom

kardeşim babamdan daha fazla kazanmıştı kabul edilmedi


Viforvendetta

brother = erkek kardeş
erkek kardeşim babamdan daha fazla kazanmıştı. olabilirdi.


korhanerk

erkek kardeşim babamdan daha fazla kazanıyordu anlamı için hangi tense'i kullanmış olmamız gerekiyor. yani cümleyi ne şekilde yazacağız


grixotz

"Oğlan kardeşim babamdan daha fazla kazanmıştı." cevabının kabul edilmemesi için bir gerekçe yok.


guler846823

Cevabın doğru olduğu halde iki defa yanlış diyor


kdrkktn

"Biraderim"in de doğru kabul edilmesi gerekmez mi?


berrin161402

Dogru yazdim kabul edilmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.