1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My brother had earned more t…

"My brother had earned more than my father."

Çeviri:Benim erkek kardeşim babamdan daha fazla kazanmıştı.

March 14, 2014

6 Yorum

Konu önem sırasına göre

romerko

Kardeşim de olmali

March 14, 2014

huseyinkuruoglu

Kardeşim: my sibling

October 20, 2014

khemahl

kardeşim babamdan daha fazla kazanmıştı kabul edilmedi

July 21, 2014

Viforvendetta

brother = erkek kardeş
erkek kardeşim babamdan daha fazla kazanmıştı. olabilirdi.

July 21, 2014

korhanerk

erkek kardeşim babamdan daha fazla kazanıyordu anlamı için hangi tense'i kullanmış olmamız gerekiyor. yani cümleyi ne şekilde yazacağız

December 17, 2014

SinemYldrm9

Tamam'ı biliom

August 6, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.