Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My brother had earned more than my father."

Çeviri:Benim erkek kardeşim babamdan daha fazla kazanmıştı.

4 yıl önce

6 Yorum


romerko
romerko

Kardeşim de olmali

4 yıl önce

huseyinkuruoglu

Kardeşim: my sibling

3 yıl önce

khemahl
khemahl

kardeşim babamdan daha fazla kazanmıştı kabul edilmedi

4 yıl önce

Viforvendetta

brother = erkek kardeş
erkek kardeşim babamdan daha fazla kazanmıştı. olabilirdi.

4 yıl önce

korhanerk

erkek kardeşim babamdan daha fazla kazanıyordu anlamı için hangi tense'i kullanmış olmamız gerekiyor. yani cümleyi ne şekilde yazacağız

3 yıl önce

SinemYldrm9

Tamam'ı biliom

1 ay önce