A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The restaurants have bread."

Fordítás:Az éttermeknek van kenyerük.

0
4 éve

5 hozzászólás


AudryNewhouse

Az éttermeknek van kenyere. Miért nem jó? Ugyanazt jelenti...

2
Válasz4 éve

csapy
csapy

Már elfogadja.

1
Válasz3 éve

nagyjanosruzsa

Elolvastam az alábbi hozzászólást, de a véleményem nekem is az, hogy ilyen magyartalan kifejezést aligha mondunk. Ennyi.

2
Válasz4 éve

yatze81

Miért az éttermeknek van valamijük? Miért nem bennük van valami? Magyarul szerintem tök logikátlan...

1
Válasz4 éve

oozolii

A restaurant az is vendéglőt jelent nem?

0
Válasz3 éve