1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Το παιδί μοιάζει περισσότερο…

"Το παιδί μοιάζει περισσότερο στον πατέρα του."

Μετάφραση:The child looks more like his father.

April 12, 2017

10 σχόλια


Chris4333

Απαντησα λαθος " the kid looks like more to his father " Ειναι εντελως λανθασμενη η απαντηση μου ? Παρακαλω αν μπορει καποιος να την αναλυσει ωστε να μαθω απο το λαθος μου...Ευχαριστω


PavlosChri4

The child looks more like HER father ... I think it is also right.


konstantin424183

Father και Dad είναι ο πατέρας. Οπότε είναι σωστή και η δεύτερη απάντησή μου.


mizinamo

Dad είναι ο μπαμπάς - δεν είναι "επίσημη" λέξη αλλά λίγο "παιδικότερη".


AspasiaPapadatou

Γιατί είναι λάθος εξηγήστε μου


D_..
Mod
Plus

Κανείς δεν μπορεί να δει την απάντηση που δώσατε. Αν θεωρείτε ότι η απάντησή σας ήταν σωστή, γραμματικά και ορθογραφικά, και λείπει από τις εναλλακτικές, κάντε αναφορά χρησιμοποιώντας το ειδικό κουμπί και επιλέγοντας "Η απάντησή μου θα έπρεπε να έχει γίνει δεκτή". Έτσι θα ενημερωθούν οι δημιουργοί των μαθημάτων. Οι διαχειριστές του φόρουμ δεν μπορούμε να προσθέσουμε εναλλακτικές απαντήσεις στη βάση δεδομένων.
Αν η απάντηση που δώσατε ήταν ακριβώς η ίδια με την προτεινόμενη αλλά δεν έγινε δεκτή, στείλτε μήνυμα εδώ https://support.duolingo.com/hc/en-us/requests/new ώστε το προσωπικό του Duolingo να κάνει τις απαραίτητες διορθώσεις.


GeorgeKara578648

Νομιζω οτι θελει its father και οχι his father''


jaye16

Στα αγγλικά λέμε...."his/her/its father".


GeorgeKara578648

Εμενα ομως το ''its father'' μου το βγαζει λαθος


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Για να :

-βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

-να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

-τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.