A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Kisgyerekek szeretnek mindent megérinteni."

Fordítás:Little children like to touch everything.

4 éve

3 hozzászólás


havai46

havai46; a "kisgyereket" a "kid " szóval fordítottam. Sajnos ők ezt a szót nem ismerik-kár. Pedig ez azt jelenti,hogy " kisgyerek, kölyök,stb." Na ez a bosszantó!

4 éve

Zsolt82

amennyire én tudom a "kid" kölyök magyarul is más, mint a gyerek. pl.: "a billy a kölyköt" nem billy the child-nek fordítod. talán az a különbség, hogy a kölyök szónak van egy pejoratívabb jelentése

4 éve

LucaFldes

Like utan ing.es alak kell

4 éve