1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My presentation is in two ho…

"My presentation is in two hours."

Çeviri:Benim sunumum iki saat sonra.

March 14, 2014

27 Yorum


StingEucliffe

Sonra kelimesi nerede acaba ?

May 15, 2014

XDRAGUNOVX

Bende bulamadım yanlış bilgi veriyor

August 12, 2015

cronychucky

'benim sunumum Iki saat icinde ' olabilirmi ?

March 14, 2014

Selcen_Ozturk

within daha yakın ona

March 14, 2014

ismail629073

Sonra kelimesi nereden çıktı onu bi açıklasanız çok sevineceğiz selcen hanım

September 9, 2018

malicebi

Two hours later desek doğru olmaz mıydı? Bir de bu şekliyle pek oturmuyor sanki, kalıp gibi de durmuyor, kafa karıştırıcı.

April 9, 2014

MuratDemir874747

in two hours iki saat içinde degilmi

November 3, 2015

GokhanErim

Daha genis bi aciklama yapılabilir mi cümle hakkında ??

May 15, 2014

alican.dem

Konuyla alakasi yok ama bunlarin altina tekrar nasil yorum yapcaz bana mail geliyo"tartismaya bak" diye. Harbiden sadece bakiliyomus :) tekrar yorum nerden yapiyoruz ?

September 5, 2014

Kenan959440

"Sunumum iki saat içinde" kabul ediliyor

October 28, 2018

undersea10

admin yok mu? bu cümleyi tam acıklayacak... ben anlamıyor sonra nerede error yazdım ....rus gibi hissediyorum kendimi

September 30, 2014

efkan.efe.

Sonra?

August 8, 2014

ErkanKarac

Burada bir hata söz konusu.

December 8, 2014

ercansonmez

"Sonra" yı bulabilen varmı ?

December 16, 2014

ali.uran

İçinde olmasın ?

May 17, 2017

SelinTulul

BENİM SUNUMUM İKİ SAAT İÇİNDE

October 2, 2017

kozkaptan

Sonrayi hangosi ifade ediyor

September 22, 2014

Sam_03

Turkceye cevrıldıgındekı her kelıme o cumlede olmak zorunda degılkı .yank ılla sonrayı aramak yanlılş bence .2saat içinde 2 saat sonra gbı cevrılıuyo demkkı .zatn bınu yabancı ulkede kullansak anlaişilır

July 2, 2015

gnealtnda

Sonraaaaaa?

October 24, 2015

MehmetUAK5

next yada after demiyor in diyor

November 6, 2018

mani707834

Benim sunumum iki saat içinde başlar.Doğru olmaz mı?My presentation is in two hours later.böyle yazılmaz mı?bilemedim.

December 30, 2018

febaduolingo

Evet "iki saat içinde" olması gerekiyor.

February 2, 2019

gokhan.purcuklu

sonra kelimesi yok

March 27, 2019

MehmetUAK5

"Evet iki saat içinde". Olmadı gerekmektedir

March 27, 2019

MehmetAliBey7733

Sunumum 2 saat içinde diyor ama verdiği cvpta 2 saat sonra diyor₺

June 28, 2019

Muzaffer474439

Bu hastayı iyilestirmeyen hemde ölümden koruyan ilaç gibi Hasta yaşadığı sürece müşteridir

October 4, 2019

smail663135

Bu cumlede sonra ibaresi nerededir

December 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.