Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My presentation is in two hours."

Çeviri:Benim sunumum iki saat sonra.

4 yıl önce

18 Yorum


StingEucliffe

Sonra kelimesi nerede acaba ?

4 yıl önce

XDRAGUNOVX

Bende bulamadım yanlış bilgi veriyor

3 yıl önce

cronychucky

'benim sunumum Iki saat icinde ' olabilirmi ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

within daha yakın ona

4 yıl önce

ismail629073

Sonra kelimesi nereden çıktı onu bi açıklasanız çok sevineceğiz selcen hanım

1 hafta önce

malicebi

Two hours later desek doğru olmaz mıydı? Bir de bu şekliyle pek oturmuyor sanki, kalıp gibi de durmuyor, kafa karıştırıcı.

4 yıl önce

GokhanErim

Daha genis bi aciklama yapılabilir mi cümle hakkında ??

4 yıl önce

alican.dem

Konuyla alakasi yok ama bunlarin altina tekrar nasil yorum yapcaz bana mail geliyo"tartismaya bak" diye. Harbiden sadece bakiliyomus :) tekrar yorum nerden yapiyoruz ?

4 yıl önce

undersea10

admin yok mu? bu cümleyi tam acıklayacak... ben anlamıyor sonra nerede error yazdım ....rus gibi hissediyorum kendimi

3 yıl önce

MuratDemir874747

in two hours iki saat içinde degilmi

2 yıl önce

efkan.efe.

Sonra?

4 yıl önce

ercansonmez

"Sonra" yı bulabilen varmı ?

3 yıl önce

Sam_03

Turkceye cevrıldıgındekı her kelıme o cumlede olmak zorunda degılkı .yank ılla sonrayı aramak yanlılş bence .2saat içinde 2 saat sonra gbı cevrılıuyo demkkı .zatn bınu yabancı ulkede kullansak anlaişilır

3 yıl önce

kozkaptan

Sonrayi hangosi ifade ediyor

4 yıl önce

ErkanKarac

Burada bir hata söz konusu.

3 yıl önce

gnealtnda

Sonraaaaaa?

2 yıl önce

ali.uran

İçinde olmasın ?

1 yıl önce

SelinTulul

BENİM SUNUMUM İKİ SAAT İÇİNDE

11 ay önce