1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My presentation is in two ho…

"My presentation is in two hours."

Çeviri:Benim sunumum iki saat sonra.

March 14, 2014

33 Yorum


cronychucky

'benim sunumum Iki saat icinde ' olabilirmi ?


Selcen_Ozturk

within daha yakın ona


ismail629073

Sonra kelimesi nereden çıktı onu bi açıklasanız çok sevineceğiz selcen hanım


StingEucliffe

Sonra kelimesi nerede acaba ?


XDRAGUNOVX

Bende bulamadım yanlış bilgi veriyor


malicebi

Two hours later desek doğru olmaz mıydı? Bir de bu şekliyle pek oturmuyor sanki, kalıp gibi de durmuyor, kafa karıştırıcı.


MuratDemir874747

in two hours iki saat içinde degilmi


GokhanErim

Daha genis bi aciklama yapılabilir mi cümle hakkında ??


alican.dem

Konuyla alakasi yok ama bunlarin altina tekrar nasil yorum yapcaz bana mail geliyo"tartismaya bak" diye. Harbiden sadece bakiliyomus :) tekrar yorum nerden yapiyoruz ?


Kenan959440

"Sunumum iki saat içinde" kabul ediliyor


undersea10

admin yok mu? bu cümleyi tam acıklayacak... ben anlamıyor sonra nerede error yazdım ....rus gibi hissediyorum kendimi


ercansonmez

"Sonra" yı bulabilen varmı ?


kozkaptan

Sonrayi hangosi ifade ediyor


febaduolingo

Evet "iki saat içinde" olması gerekiyor.


gokhan.purcuklu

sonra kelimesi yok


MehmetUAK5

"Evet iki saat içinde". Olmadı gerekmektedir


smail663135

Bu cumlede sonra ibaresi nerededir


koz1970gmail

Benim sunumum iki saat içerisinde daha doğru bir tercüme. Sonra ifadesini nasıl çıkartıyorsunuz anlamadım


Serhat879253

Bu nedir yaw Gitti canımın canı


[aktif olmayan kullanıcı]

    Burada bir hata söz konusu.


Sam_03

    Turkceye cevrıldıgındekı her kelıme o cumlede olmak zorunda degılkı .yank ılla sonrayı aramak yanlılş bence .2saat içinde 2 saat sonra gbı cevrılıuyo demkkı .zatn bınu yabancı ulkede kullansak anlaişilır


ali.uran

    İçinde olmasın ?


SelinTulul

    BENİM SUNUMUM İKİ SAAT İÇİNDE


MehmetUAK5

    next yada after demiyor in diyor


mani707834

    Benim sunumum iki saat içinde başlar.Doğru olmaz mı?My presentation is in two hours later.böyle yazılmaz mı?bilemedim.


MehmetAliBey7733

    Sunumum 2 saat içinde diyor ama verdiği cvpta 2 saat sonra diyor₺


Muzaffer0606

    Bu hastayı iyilestirmeyen hemde ölümden koruyan ilaç gibi Hasta yaşadığı sürece müşteridir


Coolmaster06

    En yeni yorum 1 sene evvel denmiş. Benden başka kimse yok sitede sanırım :)


BlentErsz

    benim sunumum iki saat içinde...

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.