1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A cat and a dog."

"A cat and a dog."

Çeviri:Bir kedi ve bir köpek.

April 13, 2017

29 Yorum


george301981

"Kedi ve köpek" yazınca neden yanlış oluyor


FIRDEVs99

A kelimesi ne işe yarıyor acaba @george kedi ve köpe yazamassın çünkü orada A kullanmış a kelimesi bir anlamına geliyor yani böylece cümlemiz bir kedi ve bir köpek olarak kullanılıyor IYİ GÜNLER


sude.naz.

aynn bende aynısını yazdım ama kabul etmedi


Zoyku21

a dediği için bir kedi ve köpek olması gerekiyor.


Sabri780291

A cat and "a" dog diyor yani kopektede a yani bir dediği için bir kopek olacak


Sabri780291

Ama bir kopek ve bir kedi dersek niye kabul etmiyor ki?


Ali946800

Takipe takup yapakmi bsde idim #8YJC2L2G


GayeSava

Sürekli aynı hayvanlar öğretiliyor. Hiç İngilizce eğitimi almamış birine eksik gelebilir bu yüzden. Kelime bilgisi çeşitlendirilmeli


TUANA272727

Doğru söylüyorsun


eylem570607

Nedenini bilen var mi


cylnc

Çünkü iki tane A kullanılmış yani iki tane bir bir sözcüğü kullanmış bu yüzden kabul etmiyor


night36

Şu "dog"ı "duck" diye anlayan bir tek ben miyim


Avors008

Hızlı söyleyince a cat and the dog diyormuş gibi oluyor.


eylem570607

Ben kidi ve köpek yazdim kabul etmedi


emre503998

https://www.instagram.com/tatil_egede/

İngilizce çevirilerde var takip tavsiye edilir


Enes216827

Ben kedi ve köpek yazdım kabul etmedi


yyyelllyy

Aynısını yazdım kabul etmedi


Aysozden3509

Bir kedi ve bir köpek A cat and a dog


mafyababasi

Bir kedi ve bir it yazıyorum kabul etmiyor.


ferizeramazan

dog ve duck okunuşları neredeyse aynı ben bir türlü ayırt edemiyorum var mi bir çözümü


aslannn11

Bir kedi ve bir köpek yazdım yine yanlis dedi


Elif647481

Söyleyemiyorum acaba bir sorun mu var?


sila622246

cok az hayvan sozcukleri var hic iyi degil

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.