"No, not him."

Fordítás:Nem, nem őt.

March 14, 2014

19 hozzászólás


judsche

honnan lehet tudni, hogy most a tárgy esetre gondolnak? a "him" jelentése "neki" is lehet, vagy nem?

March 14, 2014

nyusziagyar

A kérdésből. ;)

March 31, 2014

gikZvE

A nekihez kellene a for /részére, számára/ előljáró szócska

June 11, 2017

BogiBotos3

Hat igen en is ezt furcsaltam

January 3, 2019

Kidamaki

Utánoztam az ejtés lejtését, ejtettem úgy, ahogy mondták nekem, de sehogy sem tetszett neki. Meguntam grimaszolva és kifigurázva az angolokat elmondtam. Helyes. Ez valami beépített irónia? :D

June 3, 2015

mazsola4060

Ilyen velem is előfordult már :)

July 20, 2015

BirAngla

Velem is teljesen ez van :D

April 22, 2016

rucza

Nem arról volt szó, hogy az angolban nincsen dupla tagadás?

January 25, 2015

nyusziagyar

Ez szerinted mitől dupla? Ahogy a magyar is mondja: Nem, nem őt. Csak egyszerűen kétszer mondtam, hogy nem. Az angolban is ugyanez a jelentősége. ;)

January 25, 2015

LiliBalogh

Szerintem tök jo ez a játékos angol

November 14, 2016

PatrikToth2

Azt írtam h "nem nem òt" és elfogadta,nem monda h van egy elírás

November 14, 2015

Kidamaki

Mert arra épít a program, hogy sokan mobilon használják, így az ékezetekkel nem foglalkozik, csak a betűrenddel. Ha azt írtad volna, hogy "nem nem to" akkor már nem fogadta volna el. De majdnem az összes "o"-n lévő betűt el fogja fogadni (ó, ö, ő, ò, ô, õ), az ø, œ betűk esetében már nem vagyok biztos.

November 14, 2015

MIKIBDER

Csak egy betű

January 1, 2019

hgabi_5000

:O

September 20, 2015

Gamerdev

Milyen mondat az hogy, nem őt?

July 18, 2018

Edina262740

Ezt irtam:nem,nem ot

November 10, 2018

gaalsandor1

Ezt irtam Nem nem őt Nem fogadta el

November 24, 2018

Perroska

Ezt írtam: "Nem, nem Ő." Elfogadta. Kérnék szépen segítséget ahhoz, hogy a "Nem,nem ŐT " és a "Nem,nem Ő" fordítás mindegyike jó? Köszi.

January 19, 2019

n.k.zsuzsa

Igen.

June 30, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.