1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "No, not him."

"No, not him."

Fordítás:Nem, nem őt.

March 14, 2014

19 hozzászólás


judsche

honnan lehet tudni, hogy most a tárgy esetre gondolnak? a "him" jelentése "neki" is lehet, vagy nem?


nyusziagyar

A kérdésből. ;)


gikZvE

A nekihez kellene a for /részére, számára/ előljáró szócska


BogiBotos3

Hat igen en is ezt furcsaltam


rucza

Nem arról volt szó, hogy az angolban nincsen dupla tagadás?


nyusziagyar

Ez szerinted mitől dupla? Ahogy a magyar is mondja: Nem, nem őt. Csak egyszerűen kétszer mondtam, hogy nem. Az angolban is ugyanez a jelentősége. ;)


Kidamaki

Utánoztam az ejtés lejtését, ejtettem úgy, ahogy mondták nekem, de sehogy sem tetszett neki. Meguntam grimaszolva és kifigurázva az angolokat elmondtam. Helyes. Ez valami beépített irónia? :D


mazsola4060

Ilyen velem is előfordult már :)


BirAngla

Velem is teljesen ez van :D


LiliBalogh

Szerintem tök jo ez a játékos angol


PatrikToth2

Azt írtam h "nem nem òt" és elfogadta,nem monda h van egy elírás


Kidamaki

Mert arra épít a program, hogy sokan mobilon használják, így az ékezetekkel nem foglalkozik, csak a betűrenddel. Ha azt írtad volna, hogy "nem nem to" akkor már nem fogadta volna el. De majdnem az összes "o"-n lévő betűt el fogja fogadni (ó, ö, ő, ò, ô, õ), az ø, œ betűk esetében már nem vagyok biztos.


Gamerdev

Milyen mondat az hogy, nem őt?


Edina262740

Ezt irtam:nem,nem ot


gaalsandor1

Ezt irtam Nem nem őt Nem fogadta el


Perroska

Ezt írtam: "Nem, nem Ő." Elfogadta. Kérnék szépen segítséget ahhoz, hogy a "Nem,nem ŐT " és a "Nem,nem Ő" fordítás mindegyike jó? Köszi.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.