"On jest mężczyzną."

Tłumaczenie:He is a man.

4 lata temu

17 komentarzy


zuza1234451

Zawsze zapominam w zdaniach A

3 lata temu

sebasti56

czemu He is a men jest źle ?

4 lata temu

marysiasawo

bo "men" to mężczyźni, a "man" to mężczyzna

3 lata temu

Ida5847

Ponieważ ,,men" to liczba mnoga czyli w tłumaczeniu na polski ,,mężczyźni". Natomiast ,,is" to w tłumaczeniu na polski ,,jest". A więc jak by to brzmiało? Brzmiało by to mniej więcej tak: ,, On jest mężczyźni". Dlatego pisze się ,,man" a nie ,,men" :)

1 rok temu

beata960051

he is man

9 miesięcy temu

Wiktoria832138

Bo powinno być He is a man

9 miesięcy temu

Gugu-22

Ponieważ men to mężczyźni

4 tygodnie temu

Tomika209999

He is a man . Banalne

1 rok temu

NinaSzkopi

Czemu wyszedł błąd skoro napisalam dokładnie tak samo jak pokazało tłumaczenie?

4 lata temu

Qubek

bo men to mezczyzni a man to jeden facet

4 lata temu

SpikiArma

Skąd te A się bierze po is?

1 rok temu

Stanisaw781189

Ok. Rozumiem

9 miesięcy temu

TraczJanus

Bes komentarza

8 miesięcy temu

WoiciechRy

Jak napisałem he is a man to wyskoczyło że źle i że ma być he is a male

6 miesięcy temu

Akoira1

W tym miejscu musi się znaleźć a. He is a man. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Serio?

1 rok temu

Emwue
Emwue

Tak, serio – W języku angielskim, każdy policzalny rzeczownik w liczbie pojedynczej musi być poprzedzony przedimkiem lub określony w inny sposób(np. przymiotniki dzierżawcze mogą zastąpić przedimek w tej roli), inaczej zdanie jest po prostu niegramatyczne.

1 rok temu

AndrzejTym1

Dlaczego jest:He is male ?

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.