1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She performed well."

"She performed well."

Çeviri:O iyi performans gösterdi.

March 14, 2014

32 Yorum


Alpkarsiya

"performansı iyiydi" ile "O iyi bir performans gösterdi" arasında ne fark var?


e.fiski

performansı diye düşündüğünde özne "onun performansı" oluyor. o zaman cümle "her performans was nice/well" olması gerekiyordu. şu halde özne "o"...

o değil de inkilisçeyi öğrenmeye başlamışım ben :)


ErKutsal

anlam olarak ayni sadece raporlanmasi gerek :) ingilisçeni begendim aman turkceyi unutma da :))


mergun1611

yok canım unutur muyuz? Türkçeyii!


EminTopcu

Bir de performance dersen tam olacak :d


YamanTunaHan

aynen benden önce söylemişsin :) +1


CansuE.26

"Performansi iyiydi" dersek bu durum cumlesi olur ve was kullanmak gerekir. (Her performance was well.) "Performans gostermek" ise fiil cumlesidir.


e.fiski

"o iyi oynadı" diyebilir miyiz?


osencan

"o iyi icra etti" de kabul edilmeli. özellikle bir müzik aletinin çalınmasıyla ilgili performanslarda bu tabir uygun olacaktır


valinorman

"yapmak" fiili "perform" i karşılıyor diye biliyorum ama yanlış mı öğrendim acaba


Selcuk-01

O iyi uyguladı


maerdem

Eyy Editör, "Güzel performans gösterdi" yi neden kabul etmediniz? "well" kelimesine dokununca "güzel" anlamını da görüyoruz, yazmışsınız...


yDOQD

Telaffuz berbat


jzlcdh

Yok telaffuz iyi. Belki sizin hoparlörde problem var.


daphnelious

performed uygulamak yerine de geçiyor onuda kabul etmeliydi


alican.dem

O iyi oynadi da denmesi lazim cunku performun oynamak rol yapmak anlami da var ..


yalcinkara

"İyi performans göstermek" bana iyi bir Türkçe gibi gelmiyor. Cevabımın yanlış kabul edileceğini hesaba katarak orijinal cümlede olmayan "bir"i ekledim, nitekim öyle de oldu. Ama "iyi bir performans (gösteri, oyun...) göstermek (sergilemek)" sözünün Türkçe söyleyişe daha uygun olduğu görüşündeyim.


cezayirli

"O iyi uyguladı" olmaz mı?


mikaildaglar

Bu cümlede geçmiş zaman kullanıldığını nasıl anlıyoruz? Benim "O iyi performans gösterir." yanıtımı kabul etmedi. "gösterdi" demeliymişim. Bunu nasıl anlayacağım?


AliTaskoparan

PerformED ; ingilizcede geçmiş zamanda fiillerin 2. Hali kullanılıyor. Düzensiz fiiller hariç tüm fiillerin sonuna -ed eklenerek fiil 2.hale dönüştürülüyor. Düzensiz fiillerin ikinci hallerini ise ezberlemek gerek.


zeki19901

düzgün konuşmuyoki arkadaş :D


bijenius

"O iyi başardı" bu şekilde de söylenebilir


bijenius

"O iyi başardı" bu şekilde de söylenebilir


DanThePerf

o iyi oynadı olmamasının sebebi nedir?


doga555

o çok iyi gerçekleştirdi olmaz mı?


bugrabuyuktas

o iyi rol yaptı da kabul edilmeli


izolas

O iyi sahne aldı dedim olmadı


misterno90

Show da olmalı idi


Kubilay88765

O iyi icra etti. (neresi yanlış?)


Sekaiju

"Onun performansı iyiydi." bunu yazınca kabul etti she "o" demek ama she kelimesi neden "onun" olarak çevirdik


A--U

"o iyi becerdi" neden olmuyor acaba?


BeratEmin10

Ya telefon son kelimeyi basmadı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.