1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She performed well."

"She performed well."

Çeviri:O iyi performans gösterdi.

March 14, 2014

31 Yorum


Alpkarsiya

"performansı iyiydi" ile "O iyi bir performans gösterdi" arasında ne fark var?

May 14, 2014

e.fiski

performansı diye düşündüğünde özne "onun performansı" oluyor. o zaman cümle "her performans was nice/well" olması gerekiyordu. şu halde özne "o"...

o değil de inkilisçeyi öğrenmeye başlamışım ben :)

June 6, 2014

ErKutsal

anlam olarak ayni sadece raporlanmasi gerek :) ingilisçeni begendim aman turkceyi unutma da :))

December 29, 2014

mergun1611

yok canım unutur muyuz? Türkçeyii!

December 29, 2014

EminTopcu

Bir de performance dersen tam olacak :d

January 24, 2016

YamanTunaHan

aynen benden önce söylemişsin :) +1

February 4, 2016

CansuE.26

"Performansi iyiydi" dersek bu durum cumlesi olur ve was kullanmak gerekir. (Her performance was well.) "Performans gostermek" ise fiil cumlesidir.

April 22, 2017

e.fiski

"o iyi oynadı" diyebilir miyiz?

March 14, 2014

osencan

"o iyi icra etti" de kabul edilmeli. özellikle bir müzik aletinin çalınmasıyla ilgili performanslarda bu tabir uygun olacaktır

August 1, 2015

valinorman

"yapmak" fiili "perform" i karşılıyor diye biliyorum ama yanlış mı öğrendim acaba

August 10, 2014

Selcuk-01

O iyi uyguladı

March 9, 2015

maerdem

Eyy Editör, "Güzel performans gösterdi" yi neden kabul etmediniz? "well" kelimesine dokununca "güzel" anlamını da görüyoruz, yazmışsınız...

December 5, 2014

yDOQD

Telaffuz berbat

July 3, 2015

jzlcdh

Yok telaffuz iyi. Belki sizin hoparlörde problem var.

November 7, 2015

daphnelious

performed uygulamak yerine de geçiyor onuda kabul etmeliydi

February 6, 2017

alican.dem

O iyi oynadi da denmesi lazim cunku performun oynamak rol yapmak anlami da var ..

September 9, 2014

yalcinkara

"İyi performans göstermek" bana iyi bir Türkçe gibi gelmiyor. Cevabımın yanlış kabul edileceğini hesaba katarak orijinal cümlede olmayan "bir"i ekledim, nitekim öyle de oldu. Ama "iyi bir performans (gösteri, oyun...) göstermek (sergilemek)" sözünün Türkçe söyleyişe daha uygun olduğu görüşündeyim.

December 14, 2014

cezayirli

"O iyi uyguladı" olmaz mı?

January 4, 2015

mikaildaglar

Bu cümlede geçmiş zaman kullanıldığını nasıl anlıyoruz? Benim "O iyi performans gösterir." yanıtımı kabul etmedi. "gösterdi" demeliymişim. Bunu nasıl anlayacağım?

March 20, 2015

AliTaskoparan

PerformED ; ingilizcede geçmiş zamanda fiillerin 2. Hali kullanılıyor. Düzensiz fiiller hariç tüm fiillerin sonuna -ed eklenerek fiil 2.hale dönüştürülüyor. Düzensiz fiillerin ikinci hallerini ise ezberlemek gerek.

June 19, 2015

zeki19901

düzgün konuşmuyoki arkadaş :D

March 21, 2015

bijenius

"O iyi başardı" bu şekilde de söylenebilir

May 12, 2015

bijenius

"O iyi başardı" bu şekilde de söylenebilir

May 12, 2015

DanThePerf

o iyi oynadı olmamasının sebebi nedir?

September 21, 2016

doga555

o çok iyi gerçekleştirdi olmaz mı?

October 2, 2016

bugrabuyuktas

o iyi rol yaptı da kabul edilmeli

November 16, 2016

izolas

O iyi sahne aldı dedim olmadı

February 4, 2017

misterno90

Show da olmalı idi

May 3, 2017

Kubilay88765

O iyi icra etti. (neresi yanlış?)

May 27, 2017

Sekaiju

"Onun performansı iyiydi." bunu yazınca kabul etti she "o" demek ama she kelimesi neden "onun" olarak çevirdik

January 16, 2018

A--U

"o iyi becerdi" neden olmuyor acaba?

December 13, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.