A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She wears a purple dress."

Fordítás:Lila ruhát visel.

4 éve

12 hozzászólás


janess73

És a "lila női ruhát visel" miért nem lett jó??? Egy társalgási kézikönyvben a lilát lilac -ként használja és egy alkalommal sem a purple -t. Viszont a suliban és itt is ez utóbbit erőltetik. Az internetes webáruházakban a lila holmiknál a purple feliratot látom, szinte kivétel nélkül. Na kérem, akkor most hogy is állunk. Mikor melyiket?

3 éve

laller78

Az ő ruhája lila

3 éve

Encike0429

Pontosítva: wears

4 éve

GBarna73

Bíbor mièrt nem jó, kèrem?!

4 éve

szokemarti

A bibor es a lila ket kulonbozo szin.

4 éve

srzhj

Mert a bíbor teljesen más nevet jelent az angolba. Szivesen.

3 éve

RenoArt

A lany viseli a lila ruhat... Na ezzel mi a baj?

3 éve

Tatar05

A lila és a bíbor az két szín.

3 éve

HBela

Hordja a lila ruhát. Miért nem jó?

2 éve

DvidKolbe

hmm...Még egy FNAF utalás?

1 éve

vilmos301887

Igaz ez;)

1 éve

Marci2222

válasz egyenlő = ő lila ruhát hord

9 hónapja