A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nem olyan szomorú."

Fordítás:He is not so sad.

0
4 éve

5 hozzászólás


BernadettH1

A he is not like sad mièrt nem jó? Ezt dobta fel az olyan szóra ( like)

5
Válasz4 éve

EszterZubor

Not too sad az miért nem jó?

0
Válasz4 éve

ZsofiaHorv

A Not too sad, az nem túl szomorú. De a Not so sad-et sem fogadja el.

0
Válasz4 éve

rekushchan

Mert nem írtál alanyt.

0
Válasz4 éve

ohollos

Én úgy fordítottam, hogy she is not such sad (mert a like és such szó jelent meg a nyílnál (so-ról szó sem volt - ez itt az én szójátékom)

0
Válasz4 éve