"Boyseatsandwiches."

Fordítás:A fiúk szendvicseket esznek.

4 éve

15 hozzászólás


Nikacicc

Én meg a többes számot néztem birtokosnak

4 hónapja

szaszito

Öcsém véletlenül oda tettem a the de màr nem jo

4 éve

AntalHaffner

en is megszívtam...

4 éve

djeleven

Hol a the?....

4 éve

KolosMolnr

Írta is hogy véletlen volt idióta

4 éve

ancsika57

És én is odaírtam a the-t.

4 éve

ImreJohann

Engem ismer valaki???????

2 éve

frizurator

Ugyanaz :-)

4 éve

csillusdvd

Nekem ez volt az utolsó és elrontottam

4 éve

kecskegamer12

Az eats szó simán eat-nek hangzik

4 éve

StTnde
StTnde

Azért lehet, mert eat a helyes. :-)

2 éve

kecskegamer12

Az eats szó simán eat-nek hangzik

4 éve

Lien11111111111

Aha... O-o

3 éve

Adambayer

Még jó hogy magyarra kellett fordítani a mondatot :)

3 éve

kovidorcsi

XD LOL

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.