1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bir yıl içinde"

"Bir yıl içinde"

Çeviri:In a year

March 14, 2014

8 Yorum


onrsnl

For a year? Nasil bir anlama gelir peki?


Selcen_Ozturk

bir yıldır, ya da, bir yıl boyunca, cümleye göre


Beyza536831

Yıllarca anlamına geliyor


aakbas1

Neden haftada 'one' yilda 'a' ?


sibellis

within a year olamaz mı?


erhankaya12

A of the year . Neden kabul etmedj acaba


Nurcan284620

"For a year" olamazmiydi


AZERBAIJAN555

BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.