A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az elefánt tiszta."

Fordítás:The elephant is clean.

0
4 éve

7 hozzászólás


ShillaDra

Clean tiszta Clear atlatszo. Nem zavaros

5
Válasz3 éve

rosapantopon

a rizs miatt...

4
Válasz4 éve

kissliakiss

Valaki leirna hogy mi a kulonbseg a clean es a clear kozott?

0
Válasz3 éve

florian.akos

A pure miert nem jo?

0
Válasz2 éve

8olivia8

Ckear tiszta clean tisztítani, nem?

0
Válasz2 éve

lillabajak

A clear az azt jelenti, hogy tiszta. Azt miért nem jó?

0
Válasz2 éve

karak74

Én a következőket silabizáltam ki:

clean: Személytől, lélektől független tisztaság. Fizikai kosztól mentes. Tiszta papír. Befejezett munka, függő (rész)munkától mentes. Pl a napot úgy zárja le, hogy tiszta a munkaasztala a végén. Egyenletes, tiszta felület. (Nem rücskös, nem töredezett.) Morál: Tiszta mososly, tiszta élet. Becsületes, tisztességes. (Előélet, küzdelem.) Ide tartozik: Nem mindig csak a sexre gondol.

clear: Emberi BELSŐ dolgokhoz kapcsolódik. Érzékelés (Érzékszervekkel), értés, lelkiismeret. Könnyen érthető, érzékelhető. Tiszta és világos utasítás, magyarázat. Bizonyosság, emlék. Tiszta és biztos tudása valaminek. Tiszta (bűntelen) lelkiismeret. Tiszta gondolkodás. Nem kever össze dolgokat. Érthető (Hangos és tiszta beszéd, olvasható írás, stb...) CSEL!!! Ha valami annyira tiszta (koszmentes, vagy az idő tiszta, betakarásmentes), hogy e miatt nem zavarja az érzékelést, akkor az a dolog is clear! Nem vagyok gátolva valamilyen cselekvésben. (Mert pl tiszta a naptáram akkorra, nem vagyok lekötözve...) pure (Ez angol. Elvileg idegen anyagtól, vagy épp bűnöktől mentes, vegyítetlen.) Problémáktól mentes Tiszta bevét. Tisztán leküzdött akadály. (sportban.)

Bármi panasz esetén javító kritikát örömmel veszek. Ha valami még nem tiszta, szólj! De ne nekem, mert ennél többet nem tudok hozzátenni.

0
Válasz1 éve