"Why do I not have a sausage?"

Translation:Чому у мене немає сосиски?

April 15, 2017

7 Comments


jdc2179

Using the genitive with the negated verb can be really hard to remember. Maybe consider treating сосиску as a mistake will help? Folks who are doing this quickly may not realize that it's treated as a typo and develop a habit of using the accusative.

August 19, 2017

n377

цікаво, яке відношення це речення має дл теми тварин ? ))

April 15, 2017

eo_

Це спогади про давні часи, коли сосиски робили з м'яса тварин.

April 15, 2017

jdc2179

Hahaha! :P

August 19, 2017

n377

Так я про це звісно знаю. (що таке було. ) Просто я до того, що інколи підбір речень дуже дивний ( знаю про це, але звикнути не можу)

April 15, 2017

eo_

Кажуть, якщо речення викликає подив, то воно краще запам'ятовується (разом з тією ідеєю для ілюстрації якої таке речення вигадали). Може і так.

April 15, 2017

n377

Тут ви теж абсолютно праві Просто відразу якісь-такі моторошні картини виникаюь ( від речення) Саме такого плану як те що сосиски робили з м'яса тварин. А не навідь не більш позитивні Наприклад - коли собаки поцупили сосиски ))

April 16, 2017
Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.