1. Forum
  2. >
  3. Topic: Ukrainian
  4. >
  5. "Why do I not have a sausage?"

"Why do I not have a sausage?"

Translation:Чому у мене немає сосиски?

April 15, 2017

8 Comments


jdc2179

Using the genitive with the negated verb can be really hard to remember. Maybe consider treating сосиску as a mistake will help? Folks who are doing this quickly may not realize that it's treated as a typo and develop a habit of using the accusative.


Abdysh

Задаюсь тем же вопросом


n377

цікаво, яке відношення це речення має дл теми тварин ? ))


eo_

Це спогади про давні часи, коли сосиски робили з м'яса тварин.


n377

Так я про це звісно знаю. (що таке було. ) Просто я до того, що інколи підбір речень дуже дивний ( знаю про це, але звикнути не можу)


eo_

Кажуть, якщо речення викликає подив, то воно краще запам'ятовується (разом з тією ідеєю для ілюстрації якої таке речення вигадали). Може і так.


n377

Тут ви теж абсолютно праві Просто відразу якісь-такі моторошні картини виникаюь ( від речення) Саме такого плану як те що сосиски робили з м'яса тварин. А не навідь не більш позитивні Наприклад - коли собаки поцупили сосиски ))

Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.