Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"What are you going to eat?"

Μετάφραση:Τι θα φας;

πριν από 1 χρόνο

4 σχόλια


EleniAntyp

τι θα φάτε; είναι επίσης σωστό και όχι λάθος

πριν από 1 χρόνο

Nikos994330

What will you eat? Δεν ταιριάζει καλύτερα με τις προς επιλογή λέξεις; Ενώ το "what are you going to eat" τι πρόκειται να φας;

πριν από 1 χρόνο

-c5IM
-c5IM

Γιατί βγάζει λάθος το "τι πρόκειται να φάτε;"

πριν από 1 χρόνο

vanja2009

Έγραψα "Τι πρόκειται να φάτε? " και μου έβγαλε λάθος. Γιατί;

πριν από 3 μήνες