Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Koń"

Tłumaczenie:The horse

4 lata temu

41 komentarzy


KucharekDamian

a czemu The horse a nie a horse?

3 lata temu

DOMAL

Może być a horse oraz the horse

3 lata temu

laceandlea

Tak, może być, ale to zależy od kontekstu, który tutaj nie jest podany! 'A horse' to ogólnie koń, a ' the horse' to konkretny koń...

2 lata temu

Karol2137

Dzięki za pomoc ;-) muszę zapamięać

3 lata temu

MaryJohn2

Ale czemu tak musi być?

3 lata temu

NicoleFurt4

Na razie piszę The i mi zalicza!!!!!!!

2 lata temu

JuliaGut5

No hcesz być moi przyjacielem?¿?????¿?????

9 miesięcy temu

wojteksow2

shit

8 miesięcy temu

Yola448704
Yola448704

Jeżeli chcesz kontynuować naukę, to szybko USUŃ swój komentarz. To jest miejsce publiczne, a nie Twój wychodek! Potraktuj to poważnie. REMOVE THIS POST IMMEDIATELY.

8 miesięcy temu

Fluttershy99

Ponieważ tsk jest ładniej

1 rok temu

kajawin7

Mi zaliczyło 《A》powiedzieli tylko inna możliwość

3 lata temu

bubak87

Czemu zadanie "Przetłumacz" ze zdjęciem konia ma poprawną odpowiedź "horse" (wpisałem "the horse" i był błąd) a bez zdjęcia musi być "a/the horse" ??

3 lata temu

biegy22

Bo mają błond w programie

8 miesięcy temu

K4s14

W języku polskim nie ma aż tak istotnego rozroznienia na zaimki okrerśkone i nieokpreślone. Nieknsekwentne jest zaliczanie lub nie zaliczanie zadań z tłuamaczenia słówek z rodzajnikiem the, a lub an.

4 lata temu

33243491

kiedy the a kiedy a lub an

3 lata temu

karomar123

'A'/'an'-przedimki nieokreślone. Oznaczają, że mamy na myśli jakąś tam rzecz, np. 'an apple is red'-chodzi o to, że jabłko jest czerwone, nie mamy jednak na myśli konkretnego jabłka.

'The' - przedimek określony. Oznacza, że mamy na myśli konkretną rzecz, np. the 'people has got blue shoes'-oznacza to, że mamy na myśli jakiegoś konkretnego człowieczka w niebieskich butach (o patrz! Tam stoi!!!)

A/AN NIE STAWIAMY PRZED LICZBĄ MNOGĄ

3 lata temu

laceandlea

"People" to "ludzie", liczba mnoga, więc powinno być "HAVE got", reszta się zgadza :)

2 lata temu

werka210051

Popipralas ciut. The people to ludzie a nie czlowiek. Wiec the people have a nie has got blue shoes czyli buty. Takmi sie zdaje bo but to shoe, shoes to buty a buty w liczbie mnogiej to shoeses? Jest w ogole cos takiego? Bo buty ale chodzi mi ze tych butow jest duzo nie para a kilka par ...bo ludzie (ilus tam) maja niebieskie buty

2 lata temu

laceandlea

But to SHOE, liczba mnoga od "shoe" to SHOES, a jeżeli masz na myśli kilka par, to powiesz np. Three pairs of shoes (trzy pary butów).

2 lata temu

Karolcia38067

A kiedy pierwsza litera wyrazu to spółgłoska, a an kiedy jest samogłoska np. A horse, an apple. The kiedy jest l mn

3 lata temu

cherryq3

A, an przedimki nieokreslone , the to okreslony. A, an, wstawiamy przed rzeczownikiem w licz.pojedynczej , kiedy pierwszy raz o czyms mowimy. The -przed rzeczownik ,kiedy juz o czyms mowilismy

2 lata temu

Karol2137

Na zwięrzęta to jest tak samo czyli the lub a :-P

3 lata temu

hejkamagda

na WSZYSTKIE słówka:)

3 lata temu

Karolcia38067

The- l mn A- gdy pierwsza litera wyrazu to spółgłoska An- pierwsza litera wyrazu to samogłoska

3 lata temu

GosiaPod

an jak jest przed tym samogłoska a i the to prawie to samo

3 lata temu

andrzej73

Też nie rozumiem, koń jest the horse, ale ptak już sam bird,bo the bird jest źle?

3 lata temu

natalkazel

The horse-koń ;-)

2 lata temu

Aleksandra498139

KOCHAM KONIE !!!!!

11 miesięcy temu

Aleksandra498139

JESTEM KONIARĄ

11 miesięcy temu

Aleksandra498139

BARDZO JE KOCHAM I JEŻDZE W TEREN

11 miesięcy temu

Aleksandra498139

POZDO DLA KONIAŻY I KONIAR ODPOWIEDZI OCZEKUJE

11 miesięcy temu

Marta670707

What???

3 miesiące temu

igi_games

Czemu nie może być samo horse

3 lata temu

laceandlea

Dlaczego raz z 'a' jest dobrze, np. A CAT, a innym razem musi być 'the', np. THE HORSE?? Brak konsekwencji!!

2 lata temu

KochamPsy2

An stawia sie jak pierwsza litera to samogłoska no. An elephant, an email, an apple

2 lata temu

Julia646541

Przy żadnym zadaniu się nie pomyliłam

11 miesięcy temu

werka210051

Przeczytajcie wyzej to co ja napisalam bo tez moze byc istotne. Dobrze jakby ktos umiejetny sie wypowiedzial

2 lata temu

Klaudia291746

Damian Kucharek Piszemy a/an jeśli wymieniamy słowo poraz pierwszy. Np. My favourite animals is horse. To znaczy: Moim ulubionym zwierzęciem jest koń. The stawiamy wtedy jak mówimy drugi raz o danym słowie. Np. The horse name is Stella. To znaczy: Ten koń nazywa się Stella. Mam nadzieję że pomogłam☺

1 rok temu

TerefereTe

O L A

10 miesięcy temu

AnnaStence1

Bardzo mi przykro ktos do mnie b wulgarnie nspisal moze ty

9 miesięcy temu

Powiązane dyskusje