1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Oni mają konie."

"Oni mają konie."

Tłumaczenie:They have horses.

March 15, 2014

6 komentarzy


JerzyWierz

Dlaczego nie "have got" ?


Asia853914

Poniewaz mozna i bez tego. Ale taka odpowiedz powinna byc zakceptowana


Bogdan375723

Czemu nie akceptuje the horses?


Kasia335162

,,They have the horses" oznaczałoby, że oni mają TE (specyficzne) konie. Tutaj jest ,,They have horses", ponieważ ,,Oni mają (jakieś) konie". Mówimy o koniach bardzo ogólnie i nie wdajemy się w szczegóły.


zibi976

Proszę o wytłumaczenie jak niepełnosprytnemu, They have horses, The boy have the dogs, A boy have dogs. Kiedy używamy przedimka the/a w angielskim, a kiedy w Duo...

Learn English in just 5 minutes a day. For free.
Get started