"Woman"

Çeviri:Kadın

March 15, 2014

8 Yorum
Tartışma kilitli.


helinozgr

Women çogulmuş


giizemdonmez

Bayan da oluyor ama kabul etmedi.


erkamacar42

Bayan Mrs. olması gerek.


DjLadySee

Mrs. ünlülerde kullanıl mıyor muydu yada hocalarda ben mi yanlış biliyorum?


HUKUMDAR38

Bayan = Kadın aynıdır..


[aktif olmayan kullanıcı]

    Bayan hanim demektir


DeLeTe31

    woman ile women arasındaki fark ne ?


ahmedselcukb

    woman=kadın women=kadınlar

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.