Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Öğrenciler sayıların toplamını bulurlar."

Çeviri:The students find the sum of the numbers.

0
4 yıl önce

8 Yorum


alialper

total yanlışsa neden açıklamasında total yazıyor

11
Cevap ver4 yıl önce

enginselimoglu
enginselimoglu

sum yerine total kullanımı yanlış mı olur?

4
Cevap ver4 yıl önce

Faruk_Kaya

bu cümledeki the lerin kullanım amaçlarını açıklarmısınız

2
Cevap ver4 yıl önce

maintainer

Daha havalı

0
Cevap ver5 ay önce

kablll

Numbers' total ya da numbers' sum?

2
Cevap ver4 yıl önce

oguzkir

bence "numbers" a the gelmez

0
Cevap ver4 yıl önce

ilkerpilan

Summation neden kabul edilmedi

0
Cevap ver3 yıl önce

GoncaRabia

"the" sum yazmadım diye yanlış oldu

0
Cevap ver3 yıl önce