"Öğrenciler sayıların toplamını bulurlar."

Çeviri:The students find the sum of the numbers.

March 15, 2014

11 Yorum

Konu önem sırasına göre

alialper

total yanlışsa neden açıklamasında total yazıyor

May 3, 2014

enginselimoglu

sum yerine total kullanımı yanlış mı olur?

March 15, 2014

Yilmaz15

Yanlış olur

April 22, 2014

Faruk_Kaya

bu cümledeki the lerin kullanım amaçlarını açıklarmısınız

April 25, 2014

maintainer

Daha havalı

March 9, 2018

kablll

Numbers' total ya da numbers' sum?

May 30, 2014

ibraa23

The students find the total of the numbers - Öğrenciler toplam sayıları bulur demektir.

The students find the sum of the numbers - Öğrenciler sayıların toplamını bulur demektir.

Not: the sum of the numbers yerine the sum of numbers da diyebilirsiniz.

September 4, 2019

oguzkir

bence "numbers" a the gelmez

July 11, 2014

ilkerpilan

Summation neden kabul edilmedi

September 12, 2014

GoncaRabia

"the" sum yazmadım diye yanlış oldu

October 29, 2014

SabaBenzer

The students find the total of numbers neden olmuyor

November 28, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.