"Öğrenciler sayıların toplamını bulurlar."

Çeviri:The students find the sum of the numbers.

4 yıl önce

9 Yorum


alialper

total yanlışsa neden açıklamasında total yazıyor

4 yıl önce

enginselimoglu
enginselimoglu

sum yerine total kullanımı yanlış mı olur?

4 yıl önce

Faruk_Kaya

bu cümledeki the lerin kullanım amaçlarını açıklarmısınız

4 yıl önce

maintainer

Daha havalı

9 ay önce

kablll

Numbers' total ya da numbers' sum?

4 yıl önce

oguzkir

bence "numbers" a the gelmez

4 yıl önce

ilkerpilan

Summation neden kabul edilmedi

4 yıl önce

GoncaRabia

"the" sum yazmadım diye yanlış oldu

4 yıl önce

SabaBenzer
SabaBenzer

The students find the total of numbers neden olmuyor

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.