1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Öğrenciler sayıların toplamı…

"Öğrenciler sayıların toplamını bulurlar."

Çeviri:The students find the sum of the numbers.

March 15, 2014

18 Yorum


alialper

total yanlışsa neden açıklamasında total yazıyor


enginselimoglu

sum yerine total kullanımı yanlış mı olur?


brahim398198

Bence de olması lazım.


ibraa23

The students find the total of the numbers - Öğrenciler toplam sayıları bulur demektir.

The students find the sum of the numbers - Öğrenciler sayıların toplamını bulur demektir.

Not: the sum of the numbers yerine the sum of numbers da diyebilirsiniz.


farukkaya.54

bu cümledeki the lerin kullanım amaçlarını açıklarmısınız


SabaBenzer

The students find the total of numbers neden olmuyor


mafyababasi

Lanet olası ingilizcede the'dan başka bir dert yok mu, yememiş içmemiş, cümlelerin arasına the sıkıştırmışlar.


mafyababasi

Yok yani, biz türkçede hiç artikel kullanmıyoruz da ne oluyor, birbirimizi anlamıyor muyuz? Kahrolası bir kısacık cümlede üç tane the artikeli geçiyor yahu!


kablll

Numbers' total ya da numbers' sum?


ilkerpilan

Summation neden kabul edilmedi


GoncaRabia

"the" sum yazmadım diye yanlış oldu


gken539362

The students find the sum of numbers yazdım kabul etmedi


oguzkir

bence "numbers" a the gelmez


bar948060

ne THE ymış arkadaş


murattemurtr

The students find the number's total ?


MuratAYigi

students calculate of sum the numbers uygun değil mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.