"O onu bağışladı."

Çeviri:Sie hat ihm vergeben.

April 16, 2017

7 Yorum
Tartışma kilitli.


gldn83

Ihm neden ihn-sie-es den birinin olmasi gerekmiyor mu


SteffiBookworm-

Jemandem vergeben = Dativ = Wem?

skill/de/Dative-Pronouns

Ona = ihm

Alman çeviride zamiri datif gerektir (?) Pardon, Türkçem iyi değil.

http://de.pons.com/%C3%BCbersetzung?q=Vergeben=detr==tr


Yusuf12613

cevirisi turkce mantiğa cok ters. Vergeben in dativ yaptigini bilmek sart


enanasya

Aber in der Praxis wird das Wort "sie" als Hinweis gegeben. Benim de Almancam iyi değil.
2 ocak 2020


JesusHalis

"Er hat sie vergeben." neden kabul edilmiyor?


enanasya

'Ihn' de ipucu. Ama 'Er hat ihn verschwunden.' Kabul edilmiyor.


enanasya

İpuçlarının hiç biri kullanılamıyor.
2 Ocak 2020

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.