1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Their parents read books to …

"Their parents read books to them."

Çeviri:Ebeveynleri onlara kitap okur.

March 15, 2014

41 Yorum


ibrahimbilgin75

Kitaplar okurlar olması gerekmiyor mu 'books' daki 's' ne anlama geliyor


YakupOnal

Kitaplar okurlar demek yanlis olur. Kitaplar-ı okurlar yani "the books" demek dogru olur.

Özne cogul olunca kullanilan kelimeler;

Books = Kitap The book = Kitabı The books = Kitapları


TunaAcm

Bu s takısı ne zaman geliyor bir türlü anlamadım gitti yaaaa


unsalcibram

Ebeveynleri onlara kitaplar okur olmaz. Burda books demesinin sebebi book kelimesinin önünde a, the, two gibi kitabı belirten bişey olmaması. Genel olarak "onlar kitap okur" ifadesi "they read books" şeklinde ifade ediliyor.


erdalbesoluk

oradaki ''to'' kelimesi cümleye ne katıyor


Yasaro

Ebeveyn, anne-baba demek değil mi? Neden açık olarak yazılınca kabul edilmiyor?


KemalKaan4

Ebeveynler yerine ailesi de sayilmali


berrin341941

bende merak ettim ama kimse cvp yazmamış


TueDeniz5

Onlara kelimesindeki a için


Poyraz715366

"To" hangi anlamda kullanilmis aciklayabilir misiniz?


Yamur301751

"Kadar" anlamında kullanılmıştır


huseyin2014

Onlarin ebeveyni dedim yanlis diyor Dogrusu onlarin ebeveynleriymis.burda bir tane ebeveyn var diye dusunuyorum


Orhanelik2

"Parent" ebebeynden biriyken "parents" anne ve babadan birlikte söz ediliyor


EnesDolu

parent ve parents Sözlükte ebeveyn demek ebeveynler değil
kastedilen anne ve baba ise zaten ebeveynler denemez


Hiwarina

Orda bir tane anne ve baba yok, birden fazla ebeveyn olduğun için ebeveyn''ler'' denir.


fatmazehra534553

Arkadaşlar kulup kodum: UQFBUW isterseniz kulube katilabilirsiniz...


GriAdam

Aile = family

Ebeveyn (anne-baba) = parents


mihracerra

Biz veli dedik olmadı. Sanki eveveyn çok türkçe bi kelime..


Melih713586

onların ebeveynleri onlar için kitap okur yazdım yanlış kabul etti..


tourist54

Ebeveyn kelimesinin günlük dilde pek de kullanılmadığını hatırlatmak gerek. Anne ve babayı birlikte karşılayan bir kelime olup dilimize Arapçadan geçmiştir. Günlük dilde aile kelimesi bu anlamda da kullanılmaktadır. Ayrıca anne baba şeklinde kullanım da mevcuttur.


Leyla531862

Onların ailesi de ebeveynleri anlamına geliyor


eEsmanurak

Bence onların ebeveynleri onlarla kitap okur .olucak ne dersiniz


Murat970917

Ebeveyn coguldur zaten, ebeveynler kesinlikle yanlış ifade. Hayvanatlar gibi, nebatlar gibi; ebeveyn, hayvanat, nebat zaten coguldur lar eki almamalilar.


arjenekinci

books daki s harfini yediniz mi


Ravza972789

Ebeveynler yerine onların ailesi dedim niye kabul etmedi


Bayram229042

To burada ne için kulanıldıgnı biri aciklayabilirmi


Tubaahin391518

books olmamasi gerekiyor


DERYADEMRHAN

parents aynı zamanda aile demek niye kabul etmedi ki


yitik_kalem

''Onların ebeveynleri onlarla kitap okur.'' cümlesi verilenden elde ediliyor ; lâkin kabul edilmiyor..


norofren

"Onların aileleri onlara kitap okur" yazdim kabul olmadı. Turkcede gunluk konusmada boyle denir. Bunu yanlış kabul etmek aptalca.


luexolu-

Evebeyn yazdim kabil etmedi :(


seondime

Ebeveyn yazcan evebeyn ne??


furkan9702

anne baba yazdım yanlış dedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.