A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A fiúk macskája"

Fordítás:The boys' cat

4 éve

13 hozzászólás


Hunor0

én ki tettem az aposztrofot és mégsem fogatta el

4 éve

hujna

Én is ki tettem az aposztrófot de nekem sem fogadta el.Most mit csinàljak?

4 éve

Vicksilver

Miért nem The boy's cat...?

4 éve

HZOliver

Ez a kérdés bennem is felvetődött. Talán azért, mert nem a fiú macskáját kérdezi, hanem a fiúkét.

4 éve

TkaArnold

Nem hiszem mert az akosztróf jelen van a javításban csak így --> (boys' )

4 éve

Agyalap

Mert ez így "A fiú macskája." The boys's cat lenne, ha ez alapján képeznék, de itt lespórolják a második, azaz a birtokviszonyt kifejező 's' végződést, mert ebben az esetben az aposztrof már magában is utal a birtokviszonyra. Vagy valami ilyesmi.

3 éve

Zsoleszz

Én kiraktam a másodikat és nem fogadta el

4 napja

BD9221
BD9221

Azért mert a fiúk macskája, azaz the boys' cat

4 éve

zakcsi

Én is kitettem az aposztrófot és nekem sem fogadta el.....miért

4 éve

RichyBeses

Én nem értem minek kell az aposztróf...

4 éve

Btoncsi

Én ki se tettem. Hát hiba volt ezért nem fogatta el. De szerintem sincs értelme. :/

4 éve

VasasJulianna

ezt akartam,de a gép ezt nem tudja

2 éve

tereza730071

Ez tévedés. Hisz a javításban ugyanazt írja ki és nem enged tovább a gyakorlásban

7 hónapja