1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She counts on the judge."

"She counts on the judge."

Çeviri:O yargıca güvenir.

March 15, 2014

20 Yorum


e.fiski

"o yargıcı sayar" dedim. buradaki saymak sayı saymak değil de "sever sayar" anlamındaki saymak. eklenmeli.

ayrıca ingilizce'de de türkçede de saymanın iki anlamda da tamamen aynı olması enteresan geldi... türkçedeki kök saygı, o noktada ayrılıyor.


Selcen_Ozturk

saygi gostermek anlami yok ama burada. "count on" guvenmek demek. yani mesela davanin cozulmesi icin yargica guvenir.


e.fiski

hadi ya. hepten aykırı düşünmüşüm demek ki ben. teşekkürler. bu arada trust deseydik de olurdu sanırım? denerim bi sorakine.


Preternatural

Count on bir kalıptır.


airsakarya

evet bu nedenle sitede phrasal verb bölümü de şart. ben de anlamını bilmiyordum.


receptoklu

o yargıça güveniyor.. dedim... eklenmeli bence......


mecmuac

Count on kalibini öğretmek ve iyice goze çarpması icin sadece ''count'' kelimesini degil ''count on " klibini sari renk ike belirtmesi gerekirdi.


hakandursu1

kesinlikle, kalıpları belirtmek hız katar


merDADA1

Çok ilginç geldi. Yeni bir şey daha öğrendim.


goksel777

Trust degilmiydi o


lhanYulug

She trusts on the judge olmaz mi


Baykan5

She trusts the judge


zeki340978

Phrasal_verbs lerle cebelleşenler bu tarafa..


yilmaz.33

Counts on bu bir kalip ve guvenmek inanmak anlaminda kullanilir..


mmishamigoss

Tesekkurler bunun bir kalıp oldugunu bilmiyordum :)


OsmanGven1

Büyüklerimizi saymak gibi değil mi?


Blagnor

She trusts the judge


bazda4

confidence olması gerekmez miydi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.