Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She counts on the judge."

Çeviri:O yargıca güvenir.

0
4 yıl önce

23 Yorum


e.fiski

"o yargıcı sayar" dedim. buradaki saymak sayı saymak değil de "sever sayar" anlamındaki saymak. eklenmeli.

ayrıca ingilizce'de de türkçede de saymanın iki anlamda da tamamen aynı olması enteresan geldi... türkçedeki kök saygı, o noktada ayrılıyor.

25
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

saygi gostermek anlami yok ama burada. "count on" guvenmek demek. yani mesela davanin cozulmesi icin yargica guvenir.

63
Cevap ver4 yıl önce

e.fiski

hadi ya. hepten aykırı düşünmüşüm demek ki ben. teşekkürler. bu arada trust deseydik de olurdu sanırım? denerim bi sorakine.

14
Cevap ver4 yıl önce

Preternatural

Count on bir kalıptır.

18
Cevap ver3 yıl önce

maduruk

Teşekkürler.

1
Cevap ver3 yıl önce

airsakarya

evet bu nedenle sitede phrasal verb bölümü de şart. ben de anlamını bilmiyordum.

12
Cevap ver3 yıl önce

receptoklu

o yargıça güveniyor.. dedim... eklenmeli bence......

1
Cevap ver3 yıl önce

ayten674607

Türkçedeki kök, say-(saymak) fiili.

0
Cevap ver1 yıl önce

maduruk

Türkçede eşsesli bir eylem köküdür say-mak . Yüz-mek sözcüğündeki gibi iki anlamlıdır:(bir şeyin derisini yüzmek ve suda yüzmek . Bir de eylem olmayan yüz sözcüğü vardır ki o da iki ayrı sözcüktür aslında. Sayı olan yüz (100) ve surat anlamındaki yüz.

-1
Cevap ver3 yıl önce

mecmuac

Count on kalibini öğretmek ve iyice goze çarpması icin sadece ''count'' kelimesini degil ''count on " klibini sari renk ike belirtmesi gerekirdi.

8
Cevap ver1 yıl önce

hakandursu1

kesinlikle, kalıpları belirtmek hız katar

2
Cevap ver1 yıl önce

merDADA1

Çok ilginç geldi. Yeni bir şey daha öğrendim.

3
Cevap ver3 yıl önce

goksel777

Trust degilmiydi o

3
Cevap ver3 yıl önce

lhanYulug

She trusts on the judge olmaz mi

3
Cevap ver2 yıl önce

Baykan5

She trusts the judge

-1
Cevap ver1 yıl önce

mmishamigoss

Tesekkurler bunun bir kalıp oldugunu bilmiyordum :)

0
Cevap ver3 yıl önce

OsmanGven1

Büyüklerimizi saymak gibi değil mi?

0
Cevap ver2 yıl önce

yilmaz.33

Counts on bu bir kalip ve guvenmek inanmak anlaminda kullanilir..

0
Cevap ver2 yıl önce

MerveNurhn

Anlamadım

0
Cevap ver1 yıl önce

Blagnor

She trusts the judge

0
Cevap ver1 yıl önce

bazda4
bazda4

confidence olması gerekmez miydi

0
Cevap ver1 yıl önce

zeki340978

Phrasal_verbs lerle cebelleşenler bu tarafa..

0
Cevap ver7 ay önce

JasperCalm

buradaki ben : o yagıçları sayar dedim güvenir çok saçma

-7
Cevap ver3 yıl önce