Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She counts on the judge."

Çeviri:O yargıca güvenir.

4 yıl önce

20 Yorum


e.fiski

"o yargıcı sayar" dedim. buradaki saymak sayı saymak değil de "sever sayar" anlamındaki saymak. eklenmeli.

ayrıca ingilizce'de de türkçede de saymanın iki anlamda da tamamen aynı olması enteresan geldi... türkçedeki kök saygı, o noktada ayrılıyor.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

saygi gostermek anlami yok ama burada. "count on" guvenmek demek. yani mesela davanin cozulmesi icin yargica guvenir.

4 yıl önce

e.fiski

hadi ya. hepten aykırı düşünmüşüm demek ki ben. teşekkürler. bu arada trust deseydik de olurdu sanırım? denerim bi sorakine.

4 yıl önce

Preternatural

Count on bir kalıptır.

3 yıl önce

maduruk

Teşekkürler.

3 yıl önce

airsakarya

evet bu nedenle sitede phrasal verb bölümü de şart. ben de anlamını bilmiyordum.

3 yıl önce

receptoklu

o yargıça güveniyor.. dedim... eklenmeli bence......

3 yıl önce

mecmuac

Count on kalibini öğretmek ve iyice goze çarpması icin sadece ''count'' kelimesini degil ''count on " klibini sari renk ike belirtmesi gerekirdi.

1 yıl önce

hakandursu1

kesinlikle, kalıpları belirtmek hız katar

1 yıl önce

merDADA1

Çok ilginç geldi. Yeni bir şey daha öğrendim.

4 yıl önce

goksel777

Trust degilmiydi o

3 yıl önce

lhanYulug

She trusts on the judge olmaz mi

2 yıl önce

Baykan5

She trusts the judge

1 yıl önce

zeki340978

Phrasal_verbs lerle cebelleşenler bu tarafa..

9 ay önce

mmishamigoss

Tesekkurler bunun bir kalıp oldugunu bilmiyordum :)

3 yıl önce

OsmanGven1

Büyüklerimizi saymak gibi değil mi?

3 yıl önce

yilmaz.33

Counts on bu bir kalip ve guvenmek inanmak anlaminda kullanilir..

2 yıl önce

MerveNurhn

Anlamadım

2 yıl önce

Blagnor

She trusts the judge

1 yıl önce

bazda4
bazda4

confidence olması gerekmez miydi

1 yıl önce