A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The right"

Fordítás:A jobb

4 éve

15 hozzászólás


Ballai

"A helyes" miért nem jó?

3 éve

Tamas51

Én sem tudom. Beküldtem, hogy jónak kéne lenni.

2 éve

Tamas51

Ma már elfogadja " A helyes" megoldást is.

1 éve

lindema555

A "helyes", az inkább a "correct", ahogy utána néztem :)

2 éve

Szanto1
Szanto1

Leginkább "all right" = minden rendben, használatos.

1 éve

Sztankay54

Környezet nélkül értelmetlen

2 éve

PlErds2
PlErds2

Ami biztató: a Google is a "jobb" -ra szavaz.... :-)

2 éve

bence86

öööömmmm most akkor a right magában jelenit az oldalt is és a jogot is? mármint így tudom hogy oldal jelzése és a jogokat is főleg többes számban hallani, de amúgy annyi hogy a szövegkörnyezet alapján dől el a dolog?

4 éve

Monyola

Igen. Ahogy a magyarban is vannak azonos alakú, de más jelentésű szavak. Pl.: vár -> ige vagy főnév is lehet, és a két jelentésnek semmi köze egymáshoz.

3 éve

berger.csaba

Ezen én is gondolkodtam, de egyszerűbb volt a jobbot írni.

4 éve

ZsoltLaszloSzoke

Ez nem mondat!

3 éve

Maci1946

Valóban. Ez egy kifejezés.

3 éve

IlonaSebes

A helyes szerintem is jó, mert azt is jelenti! Nem értem, miért nem fogadja el a rendszer!

2 éve

Tamas51

"A jó."- t sem fogadja el. Holott az "Every thing he did, was right" mondat jónak tűnik és ebben bizony "jó"-t jelent. Jeleztem. Várom a választ.

1 éve

Tamas51

IlonaSebes, már elfogadja.

1 éve