1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A woman eats an egg."

"A woman eats an egg."

Fordítás:Egy nő eszik egy tojást.

March 15, 2014

14 hozzászólás


Berka04

A nő egy tojást eszik - miért nem jó?


Harga

Másik mondat.


Balogh_Marton

Mert nincs ott hogy a/an


Csuppa

Nem,mert az "A" egyet jelent.


dalma.taka

A nő tojást eszik. Igy is joooooo


Harga

Nem jó. (the woman - a nő)


GyrgyiPels

Az asszonyt miért nem fogadja el?


Harga

Névelő tévesztés.


Balogh_Marton

Azért mert arra külön szó van.


vayaEr

A magyarban ha elfogy a tojás, akkor az befejezett ige . A nő megeszik egy tojást miért nem jó?


Harga

Mint több korábbi hozzászóló jelezte, ebben a mondatban nem "a nő' és nem is "az asszony" az alany. Mielőtt ilyet kérdezel, érdemes tanulmányozni a korábbi hozzászólásokra adott válaszokat, de ha már így történt, érdemes törölnöd ezen hozzászólásodat.


Balogh_Marton

A magyar és az angol két külön nyelv.


RebekaAmbr2

Az hiba hogy a mondat vègére nem rakok pontot!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.