A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A woman eats an egg."

Fordítás:Egy nő eszik egy tojást.

1
4 éve

6 hozzászólás


Csuppa

Nem,mert az "A" egyet jelent.

1
Válasz3 éve

dalma.taka

A nő tojást eszik. Igy is joooooo

0
Válasz4 éve

GyrgyiPels

Az asszonyt miért nem fogadja el?

0
Válasz11 hónapja

kogu4
kogu4

Tojást eszik egy nő. (?!)

0
Válasz1 hónapja

BereckiKatalin

A nő egy tojást eszik - miért nem jó?

0
Válasz1 hónapja

BereckiKatalin

Ja, egy nő!

0
Válasz1 hónapja