"They believe us."

Fordítás:Hisznek nekünk.

March 15, 2014

9 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


braun465775

Nekem más bajom van! Én azt írtam, hogy "hisznek bennünk", elfogadta, de kiírta, hogy a "hisznek nekünk" a másik megoldás. Szerintem magyarul teljesen mást jelent a kettő! Ha hisznek benned, akkor elhiszik, hogy amit tervezel azt végig tudod csinálni, ha pedig hisznek neked, az csak annyit jelent, hogy hitelt adnak a szavadnak, elhiszik, hogy nem lódítasz. Baromira nem mindegy!


Harga

"How to Believe in God" Akkor viszont ez lenne logikus: "Hisznek bennünk" -""They believe in us." (De persze nem mindig a magyar logika szerinti a helyes angolul.)


KrauszMrta
      1. van és az én:"Hisznek bennünk." fordításomat nem fogadta el! Így"braun465775" egy éve és "AuroraBorealis" két éve jobban járt, mert nekik D.még elfogadta! Azóta annyit változott az angol nyelv? Választ!!

VioletArcane

Szerintem az jobb lenne hogy, "hisznek bennünk" nem?


Anna138711

Ugyanazt ìrtam nem èrtem mi a gond.


JanosGrenc

Ahogy hallom,magyarul írva : dé belív "aaa" a feladatnál hallható férfi hangon a mondatot. A fórum kis hangszóróján már világosan érthetően mondja a női hang az angol kiejtéssel "asz" (us) szót. Miért van ez az egyénieskedő raccsolás?


JanosGrenc

dé belív á. a férfi beszélő nyelvén,míg a fórum kis hangszórójára kattintva érthetően hangzik az "asz" kiejtés,amiből tudom,hogy az "us" szóra gondol. Csodálatos nyelv ez az angol. Külön segédlet kell a kiejtés megértéséhez. Lehet ennél bonyolultabban?


Baldr10

Hisznek bennünket már nem fogadja el.


Gyrgyi100733

Nem szép dolog! Ezt a szót még NEM kínálta fel tanulásra! Így persze hallás után NEM ismerhetem fel. Buktam a plusz pontokat!! Igazságtalanság.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.