Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You drink milk and eat a cheese sandwich."

Çeviri:Siz süt içersiniz ve peynirli bir sandviç yersiniz.

4 yıl önce

12 Yorum


facemagazine

Arkadaslar peynir sandviçi ile peynirli sandvi arasindaki fark ne cunku ben 1.dedim ve yanlis cikti

4 yıl önce

Mehmet.Alsancak

Birincisinde sandvicten ollusan peynir anlami cikiyir ikincisinde ise icinde bir miktar peynir olan sandviç anlami cikiyor ;))

4 yıl önce

Arif4English

Bu cümlenin geniş zaman olarak çevrilmesini iddaa edilmesi doğru değil. Çünkü anlık bir sohbette bu cümleyi kullanırsınız ve emir kipi bir anlam taşır. Çeviride bozuklu var. Canınız istediğiniz zaman da You kelimesini siz, ya da sen olarak çeviremezsiniz. Hem siz, hem sen doğru kabul edilmeli! Biz bunları yazıyoruz ama kime yazıyoruz, onu da merak ediyorum doğrusu!

1 yıl önce

akayfaruk

"o süt içer ve bir peynirli sandviç yer" neden olmadı ?

4 yıl önce

faitheylem

Belkide aksan olarak kabul etmiyordur

3 yıl önce

HasanFidan

o süt içer ve bir peynirli sandviç yer olmaz çünkü you, sen yada siz'dir, o olması için she yada he olması gerekir

3 yıl önce

enemyonetalhard

çünkü orada you diyor.

3 yıl önce

Yeliz150

Banada aynısı oldu :(

3 yıl önce

SudeGurdal

You demedi diye yazmadim kalbim gitti..:((

3 yıl önce

kingXVI

ve den sonra tekrar sen yazmami kabul etmedi insafsiz

3 yıl önce

batuhancan27

"sen süt içersin ve peynirli sandaviç yersin" olması gerekmez mi ?

3 yıl önce

Onerr1

Arladaşlar Cümleleri yanlış okudugumuzda onay verebiliyor E a dedik gectik

2 yıl önce