"A tiéd?"

Fordítás:Is it yours?

March 15, 2014

28 hozzászólás


Ancsi.bangtan

A your azt jelenti tiéd. Itt kint van a névelö. Tehát megmutatja pontosan melyik tárgyol vagy állatról van szó,ráadásul kérdés és a kérdésben be alakkal (am , IS,are)vagy cselekvésre do,does , vagy is there, are there. Világos mindenkinek? Ezért nem jó a your.


Ancsi.bangtan

Vagy ezek az érveim a yours ellen is


2002tomi

Azt válaszoltam: Your. Miért nem jó?


Jpiroska

Azt hiszem, hogy azért nem, mert akkor meg kéne mondani, hogy mi? Mármint akkor hiányozna a tárgy.


patrik31

Azért, mert a your csak azt jelenti : tiéd, miközben itt A TIÉD - et kérdezi :)


Csacsika2

your = a te v.....mid


Csuppa

Az "It's Yours?" mértnem jó?


Ildia156

mert kérdőmondatban az is kerűl előre, is it...?


ZoltnFeren4

Miért "yours" miért nem jó a "your" ?


n.k.zsuzsa

your = a te ...-d
A your egymagában nem állhat, ki kell tenni utána a tárgyat, ami a tiéd.
It is your apple. = A te almád. (kijelentő mondat)
Is it your apple? = A te almád? (kérdő mondat)

yours = a tiéd
A yours önmagában áll, nincs utána tárgy.
This apple is yours. = Ez az alma a tiéd. (kijelentő mondat)
Is this apple yours? = Ez az alma a tiéd? (kérdő mondat)

Is it your (tárgy) ? = (Ez) a te (tárgy)-ad?
Is it yours? = (Ez) a tiéd?


Silence36

És az h tiétek az h van?


PH44

Az is it yours miért nem jó?


patrik31

De az a megoldás :-)


rezmuvesgyula

Tanulótársak keverem az it is és is It - mi a különbsége? R. Gyula


Mcsigusz

it is egyszerű mondatba,kérdésnél megcseréljük: Is it.....?


simojudit

A nyelvtan leírást sehol nem kapom. Régebb minden leckenel ott volt alol. Valaki tud segíteni?


n.k.zsuzsa

skill/en/Possessives/tips-and-notes

Minden lecke megkezdésekor a "Start" gomb felett van egy gomb, rajta egy villanykörte, ott található minden egyes lecke leírása.


nonkaka

Grrrrr. Most emiatt nem lesz meg a 20 tökéletes lecke


karol-ko

... Az őné? , szintén yours-al kell lefordítani?


n.k.zsuzsa

Is it yours? = A tiéd? / A tiétek? / Az öné? / Az önöké? / A magáé? / A maguké?


karol-ko

...suzi, you are the best, thank you!


n.k.zsuzsa

:)) Thanks. You are welcome.


karol-ko

...melyik nyelv a "Native language" a 11-ből ?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés