"Ich mag türkische Küche."

Çeviri:Türk mutfağını seviyorum.

April 17, 2017

3 Yorum


Faruk309668

Bunda neden "ich mag die turkische kuche" demedik?

August 2, 2018

SabineBergmann1

Bir sıfat varsa, otomatik olarak tanımlayıcıdır. Cümleniz yanlış değil. Almanca olarak kullanılır, ancak çoğunlukla özel vurgu için kullanılır. Örneğin: Bir arkadaşım şöyle: " Also, ich mag (die) deutsche Küche, ich mag die Türkische Küche nicht".
Ancak Almanya'da her ikisi de eşit derecede iyi anlaşılacaktır.

August 9, 2019

humetin
  1. Ich mag türkischen Tee - Ich mag türkischen Kaffee.
  2. Ich mag türkische Küche, die mir gut schmeckt.
  3. die französische, regionale Küche (Duden - https://www.duden.de/rechtschreibung/Küche)
August 5, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.