1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich mag türkische Küche."

"Ich mag türkische Küche."

Çeviri:Türk mutfağını seviyorum.

April 17, 2017

3 Yorum


Faruk309668

Bunda neden "ich mag die turkische kuche" demedik?


SabineBergmann1

Bir sıfat varsa, otomatik olarak tanımlayıcıdır. Cümleniz yanlış değil. Almanca olarak kullanılır, ancak çoğunlukla özel vurgu için kullanılır. Örneğin: Bir arkadaşım şöyle: " Also, ich mag (die) deutsche Küche, ich mag die Türkische Küche nicht".
Ancak Almanya'da her ikisi de eşit derecede iyi anlaşılacaktır.


humetin
  1. Ich mag türkischen Tee - Ich mag türkischen Kaffee.
  2. Ich mag türkische Küche, die mir gut schmeckt.
  3. die französische, regionale Küche (Duden - https://www.duden.de/rechtschreibung/Küche)
Learn German in just 5 minutes a day. For free.