A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"My friend introduced me to my husband."

Fordítás:A barátom mutatott be a férjemnek.

0
4 éve

15 hozzászólás


Vica58

Nem lehetne valami értelmesebb mondatot kitalálni, ami nem ennyire félreérthető????Bemutatta nekem a férjemet és utána hozzámentem feleségül:)

7
Válasz4 éve

Gy.B.

Nem félreérthető...

introduced ME TO ... - bemutatott ENGEM ...-NEK.

3
Válasz3 éve

Zsolt4

..és ha "bemutatta nekem"? vélemény

1
Válasz4 éve

budai.doc

My friend introduced my husband to me. jelentené azt.

4
Válasz4 éve

ZsuzsannaE4

Teljesen érthető :-)

1
Válasz3 éve

MoldovnDvi

Be-mutatta?

1
Válasz1 éve

Bogoj
Bogoj

"a barátom mutatott be a férjemnek" teljesen jó

0
Válasz3 éve

szelike

szerintem a férfit mutatják be a nőnek, az angolok meg tuti

1
Válasz3 éve

Gy.B.

Valóban. Az angol fiatalok sokat adnak a formaságokra. :XD :XD Amerikában pedig még nagyobbak a kötöttségek.

2
Válasz3 éve

Myzoli

Azt irtam: a barátom bemutatotott a férjének. Elfogadta. Az ebben a lényeg, hogy a bemutatt szó mást is jelent.

0
Válasz1 éve

LGabesz

"Barátom bemutatott a férjemnek". Lehagytam az elejéről, hogy "A barátom..." Ettől még teljesen jó és értelmes magyarul, nem kéne elkaszálni!

0
Válasz9 hónapja

Barnus14

Mivel mutatott be? Középsőujjal (ami rosszat jelent) vagy úgy hogy : szia, itt vagyok a nevem...

0
Válasz8 hónapja

Barnus14

Koko bango!

0
Válasz8 hónapja

gyulaisamu

Wot

0
Válasz8 hónapja

1158534388
1158534388

Mindegy, jó kis család lehettek.

0
Válasz2 hónapja