"Látja, hogy kedveli őt."

Fordítás:She sees that he likes her.

4 éve

16 hozzászólás


csakeba

Rosz! Mért ne lehetne He az elején? .. Nem fogadta el a He-t

4 éve

nagyi60

mivel nem utalt nemekre szerintem én választok hogy milyen nemet használok.

4 éve

valida78

Egyetértek. Nem széo hogy nem fogadta el az ellenkező nemeket.

4 éve

kogu4
kogu4

joke:" I saw an elephant once. Láttam egyszer egy elefántot. "

9 hónapja

foreest_

"He sees that she likes him" miért nem jó?

4 éve

GregussTamas

Mert vacak még a rendszer.

4 éve

GregussTamas

Ilyenkor bejelentitek a hibát is, ugye? Mert különben nem fog megjavulni. Ha egy helyes választ nem fogad el, azt minél több embernek jelentenie kell, és akkor ki fogják javítani.

4 éve

RobertBetak

Ezt kérdezném én is

1 hónapja

browning325

Egyetértek veletek!Tökéletes a mondat he-vel is.

4 éve

abereg14

Nekem már elfogadta

3 éve

DnielPlfal

That... mi a faszert kell oda?

3 éve

GaborBihary
GaborBihary

Szabatos nyelvhasználat miatt. Elhagyható, de nem hibás, sőt kerekebb.

2 hónapja

villoplusi

csakeba nekem elfogadta... foreest_ pont hogy nekem azt nem fogadta el hogy loves és azt kellett hogy likes... fura...

9 hónapja

pzitty

Az a baj, hogy ebben az angol fordításban mutogatni kell, mert nem derül ki, hogy 2 vagy 3 személyről beszélünk-e a mondatban. (a magyar értelmezés szerint) Az látja, aki kedveli, vagy más látja hogy valaki más kedvel egy harmadik embert....

9 hónapja

OraveczMty

Háromszor nem fogadta el. Pedig pontosan írtam.

5 hónapja

SosZoltn3

Megint csak azt sajat valaszt fogadja el, holott egyaltalan nem egyertelmu. Es mivel tobb variacio is lehet ez duhito...

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.