A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Látja, hogy kedveli őt."

Fordítás:She sees that he likes her.

1
4 éve

14 hozzászólás


csakeba

Rosz! Mért ne lehetne He az elején? .. Nem fogadta el a He-t

5
Válasz4 éve

nagyi60

mivel nem utalt nemekre szerintem én választok hogy milyen nemet használok.

2
Válasz4 éve

valida78

Egyetértek. Nem széo hogy nem fogadta el az ellenkező nemeket.

0
Válasz4 éve

foreest_

"He sees that she likes him" miért nem jó?

0
Válasz4 éve

GregussTamas

Mert vacak még a rendszer.

0
Válasz4 éve

GregussTamas

Ilyenkor bejelentitek a hibát is, ugye? Mert különben nem fog megjavulni. Ha egy helyes választ nem fogad el, azt minél több embernek jelentenie kell, és akkor ki fogják javítani.

1
Válasz4 éve

browning325

Egyetértek veletek!Tökéletes a mondat he-vel is.

0
Válasz4 éve

abereg14

Nekem már elfogadta

0
Válasz3 éve

patricia201498
0
Válasz8 hónapja

agytorna51

It is wrong

0
Válasz6 hónapja

villoplusi

csakeba nekem elfogadta... foreest_ pont hogy nekem azt nem fogadta el hogy loves és azt kellett hogy likes... fura...

0
Válasz5 hónapja

pzitty

Az a baj, hogy ebben az angol fordításban mutogatni kell, mert nem derül ki, hogy 2 vagy 3 személyről beszélünk-e a mondatban. (a magyar értelmezés szerint) Az látja, aki kedveli, vagy más látja hogy valaki más kedvel egy harmadik embert....

0
Válasz5 hónapja

kogu4
kogu4

joke:" I saw an elephant once. Láttam egyszer egy elefántot. "

0
Válasz5 hónapja

OraveczMty

Háromszor nem fogadta el. Pedig pontosan írtam.

0
Válasz1 hónapja