Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"On se bojí psů."

Překlad:He is afraid of dogs.

před 1 rokem

3 komentáře


Pepa504748

Proč mi to neuzná "He fears of dogs."?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Fear, kdyz je sloveso se nepoji s predlozkou 'of'. Kdyz je to podstatne jmeno, tak muze. Fear of thunder - obava z hrmeni. Tam je to dano 2. padem. Ale jako sloveso se pouziva, pokud se pouziva, bez jakekoliv predlozky. He fears God. Boji se boha. Akorat je to spojeni tedy dosti zastarale.

před 1 rokem

Borek663859

"Fear of thunder" ... tam je to dáno především tím, že "fear" tam není sloveso.

před 1 rokem