1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Yılın ilk ayı ocaktır."

"Yılın ilk ayı ocaktır."

Çeviri:The first month of the year is January.

March 15, 2014

21 Yorum


MeteHanGencer

January is the first month of the year.


Berkan5

metehana katılıyorum


Tue_

Ocak yılın ilk ayıdır


Sevim582488

Bende bu cevabı vermiştim ama yanlış dedi.


Sevim582488

Neden yanlış ki


MelekBulut8

Bu cevabima yanlis dedi


NagihanAslan

Bende öyle yaptım yanlış dedi ❤❤❤ midir nedir


unicorneo

"O zaman vurgu değişiyor. Bu cümlede yılın ilk ayına vurgu yapılırken, sizin yazdığınızda ocak ayına vurgu yapılıyor!" Diyecekler :)


unsalcibram

Bence öyle demezler. Aynı anlama gelir tabi ama burdan yazmak yerine rapor edin derler :)


serdarayar

'The year' icin the kullanmak neden zorunlu bu belirli bir yil degil ki?


Mustafa.40

"The January is first month of the year" yazdım kabul etmedi. Yanlışlık nerede ?


NagihanAslan

Uygulamanın öğrettiği gibi olcak galiba bende öyle yaptım kabul etmedi


kadir313227

January is first month of the year neden olmuyor


Sava682410

Bu cümlede özne "ocak" değil "yılın ilk ayı" haliyle başta gelmesi gerekiyor


gulhan544799

Of kalıbından anladığım 'of' un sağında ve solunda kalan kısımların başına the geldiği. Fransanın nüfusu tamlamasında ise doğal olarak the gelmez. Çünkü ülke adlarının başına the gelmez. Ezberledim. Mantığını bilmiyorum...


Kamil807573

"January is the first month of the year" doğru kabul edilmeli

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.