"Yılın ilk ayı ocaktır."

Çeviri:The first month of the year is January.

4 yıl önce

10 Yorum


MeteHanGencer

January is the first month of the year.

4 yıl önce

utku.lekes

Katılıyorum

4 yıl önce

Berkan5

metehana katılıyorum

4 yıl önce

fpamuk

bennde...

3 yıl önce

unicorneo

"O zaman vurgu değişiyor. Bu cümlede yılın ilk ayına vurgu yapılırken, sizin yazdığınızda ocak ayına vurgu yapılıyor!" Diyecekler :)

4 yıl önce

unsalcibram

Bence öyle demezler. Aynı anlama gelir tabi ama burdan yazmak yerine rapor edin derler :)

3 yıl önce

serdarayar

'The year' icin the kullanmak neden zorunlu bu belirli bir yil degil ki?

3 yıl önce

Mustafa.40
Mustafa.40

"The January is first month of the year" yazdım kabul etmedi. Yanlışlık nerede ?

1 yıl önce

receptoklu

bak simdi . the unit of the time is seconds .. cevabina yanlis diyor uygulama.... the time olmayacakmis time olacakmis ama the first month of year is january a yanlis diyor.. the year olacakmis.. lanet gelsin

3 yıl önce

kadir313227

January is first month of the year neden olmuyor

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.