1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Yılın ilk ayı ocaktır."

"Yılın ilk ayı ocaktır."

Çeviri:The first month of the year is January.

March 15, 2014

14 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

MeteHanGencer

January is the first month of the year.

March 15, 2014

utku.lekes

Katılıyorum

March 17, 2014

Berkan5

metehana katılıyorum

August 23, 2014

fpamuk

bennde...

March 23, 2015

ersinturac

yılın ilk ayı ocak-tır ile ocak yılın ilk ayı-dır her ikisi de aynı anlama gelse de ekler farklı.

August 14, 2016

unicorneo

"O zaman vurgu değişiyor. Bu cümlede yılın ilk ayına vurgu yapılırken, sizin yazdığınızda ocak ayına vurgu yapılıyor!" Diyecekler :)

September 6, 2014

unsalcibram

Bence öyle demezler. Aynı anlama gelir tabi ama burdan yazmak yerine rapor edin derler :)

January 23, 2015

serdarayar

'The year' icin the kullanmak neden zorunlu bu belirli bir yil degil ki?

February 13, 2015

Mustafa.40

"The January is first month of the year" yazdım kabul etmedi. Yanlışlık nerede ?

February 16, 2017

kadir313227

January is first month of the year neden olmuyor

November 19, 2016

receptoklu

bak simdi . the unit of the time is seconds .. cevabina yanlis diyor uygulama.... the time olmayacakmis time olacakmis ama the first month of year is january a yanlis diyor.. the year olacakmis.. lanet gelsin

May 14, 2015

melahat809520

bu cümleye yalnış dedi deliricem bunun neresi yanlış

March 2, 2019

Mertselvi

Yılın ilk ayı ocaktır. the year's first month is january Niye olmuyor????

January 3, 2015

unsalcibram

İnsanlarda sahiplik eki 's kullanılıyor. Cansız varlıklarda ise of kullanılıyor. O yüzden of year dememiz gerekir

January 23, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.