"This has an explanation."

Fordítás:Ennek van magyarázata.

March 15, 2014

16 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Joz_0

"ennek magyarázata van" - ez sem jo? :(


JohnWeber786406

Angoloknak:
Van egy magyarázata = It has an explanation
(Ez-nek) van (egy) magyarázata = This (has) (an) explanation.
(Ennek) van magyarázata.
Ennek van magyarázata.


n.k.zsuzsa

"Erre van magyarázat." means the same.


pezzonovante1

van ennek magyarázata miért nem jó :-((


Sztankay54

Miért nem jó , hogy " Ez a magyarázata" ? /Ez birtokolja a magyarázatot/


Apici2

This is its explanation.


judy0726

Az "ennek van egy magyarázata" miért nem jó?


aptg.gabi

már elfogadja 05.15. :)


loadimage

Van magyarázata miért nem jó


M21-

Ez nála egy magyarázat. Ez nem jó?


BlueFish627

Lehet, hogy csak én nem hallom rendesen, de nehéz a kiejtés alapján a this és az inkább talán ehelyett it-nek hallható szavakat megkülönböztetni (mindkét lejátszási módban).


H_Karesz

A szerkesztők felé:

Ennek a hanganyaga nagyon jól érthető, ellentétben pár új gépinek tűnővel, ami most jelent meg. (2020. július 17.)


Amanda771386

Ugyanarról a rikácsoló lányhangról beszélünk?? Hol ezt, hol azt nem ertem belőle, és próbalom kikövetkeztetni a mondatból. Itt pl nem jöttem rá, this helyett is-t értettem.


fazekas-peter1

Sajnos ezzel én is így vagyok.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.