1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Here's my report."

"Here's my report."

Çeviri:İşte benim raporum.

March 15, 2014

9 Yorum


kansavsimsek

Arkadaşlar 's takısı is değil aitlik takısıdır. Here's işte anlamına geliyor

March 4, 2015

kadir162319

hears my report bende süper kulak var. here:burada Hear: duymak Hears:kalp. oofff ingilizce seni de çözücez.

August 30, 2016

Lisa_Jisoo

Hears kalp demek deildir heart kalp demektir

September 6, 2019

Neslihan98

İşte benim raporum dedim

January 22, 2015

bacio_

"let's my report" desek doğru olur mu?

March 5, 2016

MeteUlku

Hayır, "let's" = "let us.". "Let's/let us go." = "Gidelim." "Let's" veya "Let us"un görevi fiile 1. çoğul şahıs "-elim/-alım" emir kipi katmasıdır ve "let's/let us"un ardından bir fiil gelir.

March 5, 2016

GOKAY_OZEN

I make this

October 22, 2016

Pardayyan

Hears duydum bende

September 10, 2017

Zlal961004

Those kullanmak bile daha mantıklı

September 21, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.