1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You find the cat."

"You find the cat."

Fordítás:Megtalálod a macskát.

March 15, 2014

20 hozzászólás


SzandraVar

Keresd meg a macskát, így miért nem jó?


F.Nikoletta

Mert az felszólítás lenne és ott nincs alany


SzandraVar

kösz, igazad van..:)


MZs1977

Másrészt a keresni: look for vagy search for.


maxi40

"te találtad a macskát" miért nem fogadta el?


tozikek

Mert jelenidőben van és nem múltban (found).


19robi79

Múlt időben hogy hangzik a mondat?


gaszton0121

Találsz egy macskát. Miért nem jó?


GergelyMol1

Mert határozott névelő van az angol mondatban. De én is elb@sztm :)


BPpLayz

Jó kérdés :D


maxi40

TE meg találtad a macskát ?


Euthy

Nekem ezt írta ki: "Helyes megoldás: • Találd meg a macskát." De ez nem felszólító mondat. A megtalálod a macskát jelentést meg nem fogadta el. :(


vargarolan13

Megtalàlod a macskàt? Ennek semmi èrtelme nincs s így fogdja ell


Zotya242

"Megkeresed a macskát" miért nem jó? Jelen időben van és a "find" jelentése megtalál/megkeres is.


DiriSiri

Nem. Csak a keres.


DiriSiri

Keresed a macskát ez lenne a jó.


Orsi943376

Nem engedte a cat szót beilleszteni!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.