1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What subjects do you like?"

"What subjects do you like?"

Çeviri:Sen hangi konuları seversin?

March 15, 2014

9 Yorum


Esenkaya20

Niye "which" ile sormadınız. hadi "what" ile sordunuz o zaman "senin sevdiğin konular ne" çevirisi niye kabul görmedi


.SOE.

Katılıyorum ''which'' dururken ''what'' ı kullanmak niye ? Ama ''what'' ile de bu şekilde soru yöneltebileceğimiz görmemiz istenmiş sanırım.Ayrıca Senin sevdiğin konular ne ? What is subjects that you like. şeklindedir.


Esenkaya20

Ben kursu bitireli neredeyse iki ay oldu bu kısmı hala anlayamadım :)


Selcen_Ozturk

eğer önümüzde belli sıralanmış seçenekler varsa "which", belirli seçenekler yoksa, yani genel olarak hangi diye soruyorsak (yani teorik olarak sonsuz seçenek varsa), o zaman what kullanılır.


arKbZf

Nasıl etkisi paylaşabilirmsin kursu bitirdikten sonra nasıl ingilizceniz


atakanmert1

Keşke ingilizce öğretmenim olsaydınız teşekkürler


trk577122

"Sevdiğin konular nedir?" olabilirdi.


Erkmen538248

Bende "sevdigin konular nelerdir" yazdim kabul etmedi


SelmanCam

Belki bu şekilde de kullanılıyor bunu da görün diye yapılmış olabilir ama yeni öğreniyoruz bu ne ya

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.