"He creates the menu."

Fordítás:Elkészíti az étlapot.

March 15, 2014

18 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


ZitaZ.Simon

Szerintem ez nem magyaros, hogy "kialakítja az étlapot". Sokkal elfogadhatóbb lenne, hogy "készíti" vagy "összeállítja".


Bonzor

Már elfogadta az elkészítit!


johalasz46

Megalkotja.- elfogadja.- 2022.01.


hannam1098

az étlapot összeállítjuk... étrendet, életmódot kialakítunk...


49katirozsnyone

Az étlapot legjobb tudásom szerint inkább összeállitják, a szótárat, ujságot,konyvet,műszaki rajzokat inkább szerkesztik. És étlapot kialakítani is lehet. Na persze finom és nem túl dràga ételeket érdemes összehozni a megszerkesztésénél.


[törölt felhasználó]

    Szerintem a mai világunkban ez a mondat nem csak ételekkel kapcsolatos. Egy honlap menüjét is megcsinálhatnám. Szövegkörnyezet nélkül számos fordítás helyes.


fectroll

    Ő készíti a menüt. Is elfogadható...


Wentheldor

    én: "étlapot készít"-et írtam, de az sem jó :D


fectroll

    Pedig lényegében jó. Jelentéssel próbálkoztál már?


Wentheldor

    Ja, azt tudom, hogy amúgy jó, csak nem fogadta el. Igen utána a második körben jelentettem, de azóta nem jött fel ez a feladat :D


malackutya

    Sot a megirja t is elfogadta.


mik.del

    Étlapot készít, miért nem jó?


brigg3

    Mert ott van az a fránya 'the' is. :)


BagamriLszl

    már elfogadja az "összeállítja az étlapot" választ is


TamsMolnr303696

    Ez megint iszonyat magyartalan!!!


espontapon1

    Létrehoz miért nem megfelelő? Amúgy az étlapot nem szokták "kialakítani"!


LszlJnosKo

    Ugyan azt jelenti!

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.