1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He creates the menu."

"He creates the menu."

Fordítás:Elkészíti az étlapot.

March 15, 2014

22 hozzászólás


ZitaZ.Simon

Szerintem ez nem magyaros, hogy "kialakítja az étlapot". Sokkal elfogadhatóbb lenne, hogy "készíti" vagy "összeállítja".


Bonzor

Már elfogadta az elkészítit!


hannam1098

az étlapot összeállítjuk... étrendet, életmódot kialakítunk...


49katirozsnyone

Az étlapot legjobb tudásom szerint inkább összeállitják, a szótárat, ujságot,konyvet,műszaki rajzokat inkább szerkesztik. És étlapot kialakítani is lehet. Na persze finom és nem túl dràga ételeket érdemes összehozni a megszerkesztésénél.


BagamriLszl

már elfogadja az "összeállítja az étlapot" választ is


espontapon1

Létrehoz miért nem megfelelő? Amúgy az étlapot nem szokták "kialakítani"!


Glorlyg

Szerintem a mai világunkban ez a mondat nem csak ételekkel kapcsolatos. Egy honlap menüjét is megcsinálhatnám. Szövegkörnyezet nélkül számos fordítás helyes.


brutus01

A menu étrend jelentésben is használt. A' kialakítja az étrendet" fordítás is megfelelő lenne. Megjegyzem még nem fogadja el a program


GergelyMol1

Igazad van, jelentsd és előbb-utóbb el fogják fogadni.


fectroll

Ő készíti a menüt. Is elfogadható...


Wentheldor

én: "étlapot készít"-et írtam, de az sem jó :D


fectroll

Pedig lényegében jó. Jelentéssel próbálkoztál már?


Wentheldor

Ja, azt tudom, hogy amúgy jó, csak nem fogadta el. Igen utána a második körben jelentettem, de azóta nem jött fel ez a feladat :D


Kenermester1

az előállítja az étlapot miért nem jó?


TamsMolnr303696

Ez megint iszonyat magyartalan!!!


mik.del

Étlapot készít, miért nem jó?


fectroll

A fenti kérdéseket, válaszokat nem olvastad el? Valószínű, mert akkor nem tetted volna fel ezt a kérdést...


brigg3

Mert ott van az a fránya 'the' is. :)


ZoltnFejes1

Az étlapot szerkeszteni szokták


hannam1098

nem szerkesztjük, az étlapot összeállítjuk :)


alex07251

Lehet szerkeszteni, de az speciálisan nyomdai művelet, illetve a nyomdai műveleteket (fotózás, színbontás, formakészítés) megelőző munkafázis. A szerkesztő határozza meg, hogy mi hova kerüljön az oldalakon, és milyen formában színekkel, stb. [Bizonyos, hogy ők nem erre gondoltak!] Itt arról van szó, hogy nem tökéletes magyar tudású emberek írták/mondták a magyar megfelelőjét az angol szövegeknek. Ez okozza a legtöbb problémát, és a Duolingo nehézkesen, lassan reagál! Több hetes csúszással érkeznek az "elfogadtuk a javaslatodat" "köszönjük" stb. tartalmú levelek, és sajnos, ezek is, csupán 7-10 százaléka a beküldöttelnek! Nem tudom milyen a döntési, elbírálási mechanizmusuk, de hagy némi kívánni valót, az biztos! Ebben az esetben, (is) sok megfelelőbb szó lenne, mint amit követelnek, és elfogadnak! Összeállítja az étlapot. (Te is írtad...) Megalkotja az étlapot. (Aki tartalmilag készíti. Konkrétan a benne szereplő ételek leírását... ) Elkészíti az étlapot. Szerkeszti az étlapot. (Nyomdai!) Nyomtatja az étlapot. (Nyomdai!)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés