1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "To your future!"

"To your future!"

Çeviri:Sizin geleceğinize!

March 15, 2014

20 Yorum


Melisalison

Şerefe anlamında mı ''Senin geleceğine içelim!'' gibi?

July 3, 2014

Turkiyem.

Bence daha cok kufur edecek gibii :Dd

October 18, 2015

incikin_

Alınganlığa lüzum yok, "şerefe" anlamında "Geleceğine!" diyor.:))

November 7, 2017

Crystal.man

Şarabı içtikten sonra küfür ağzında durmaz. :D

April 7, 2018

englishfunn

:D :D :D

January 9, 2018

MerveEmiroglu

Ben teacher diye anladım future imiş. Şerefe cheers demek idi.

October 13, 2017

Sayanova

Senin gelecegine gecmisine sovermis gibi

July 20, 2015

ege686

aynen bro

January 15, 2019

KadirJG

Bence Hakaret çünkü ünlem var

July 26, 2015

eysaa

Geleceğin için anlamı da olamalı !

May 9, 2015

GKMEN101

Başbaşa içerlerken kadeh kaldırıp; Senin geleceğine

August 29, 2016

Beyza557146

Bi an şu sekilde anladım, "senin geleceğine ■■■■■■■"

December 24, 2017

AyaYazarl

Senin kadar müstakbel !! Yazdim kabul etmedi kelimelerin anlami ole ://

May 19, 2015

EmreSinanD

Geleceğin için anlamı da yok mu

February 16, 2016

ALTAIR23912

"your for future" olması gerekir

March 8, 2019

DenizKama

Cümlenin Türkçe tercümesi olarak cevap verirken cümle başında 'Senin' demeye pek gerek yok. Bu kelimeyi kullanmadan 'Geleceğine' yazılarak verilen tek kelimelik cevap kabul edilse cümle manasında bir eksilme olmaz. Nihayetinde sözde yorum yapan bu kadar zevzeğin soru hakkındaki bu kadar gereksiz yorumu da ortadan kalkardı.

September 27, 2016

englishfunn

????

January 9, 2018

Ahsu10

Duolingo çıldırdı :)

February 3, 2018

FuatAkan

Senin gelmisine gecmisine gelecegine........!!!!!!!

Kadeh kaldiririm.

September 24, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.