"Toyourfuture!"

Çeviri:Sizin geleceğinize!

4 yıl önce

67 Yorum


Melisalison

Şerefe anlamında mı ''Senin geleceğine içelim!'' gibi?

4 yıl önce

Turkiyem.

Bence daha cok kufur edecek gibii :Dd

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Alınganlığa lüzum yok, "şerefe" anlamında "Geleceğine!" diyor.:))

1 yıl önce

Crystal.man

Şarabı içtikten sonra küfür ağzında durmaz. :D

8 ay önce

englishfunn

:D :D :D

11 ay önce

MerveEmiroglu

Ben teacher diye anladım future imiş. Şerefe cheers demek idi.

1 yıl önce

Sayanova

Senin gelecegine gecmisine sovermis gibi

3 yıl önce

KadirJG

Bence Hakaret çünkü ünlem var

3 yıl önce

eysaa

Geleceğin için anlamı da olamalı !

3 yıl önce

GKMEN101

Başbaşa içerlerken kadeh kaldırıp; Senin geleceğine

2 yıl önce

DenizKama

Cümlenin Türkçe tercümesi olarak cevap verirken cümle başında 'Senin' demeye pek gerek yok. Bu kelimeyi kullanmadan 'Geleceğine' yazılarak verilen tek kelimelik cevap kabul edilse cümle manasında bir eksilme olmaz. Nihayetinde sözde yorum yapan bu kadar zevzeğin soru hakkındaki bu kadar gereksiz yorumu da ortadan kalkardı.

2 yıl önce

englishfunn

????

11 ay önce

Beyza557146

Bi an şu sekilde anladım, "senin geleceğine ■■■■■■■"

11 ay önce

AyaYazarl

Senin kadar müstakbel !! Yazdim kabul etmedi kelimelerin anlami ole ://

3 yıl önce

frottce
frottce

Kelimelere birebir çeviri yapamazsınız, diller aynı mantık çerçevesinde kurulmaz çünkü. Senin kadar müstakbel kalıbı Türkçede anlamsız oluyor.

3 yıl önce

EmreSinanD

Geleceğin için anlamı da yok mu

2 yıl önce

Ahsu10

Duolingo çıldırdı :)

10 ay önce

iitenbilen

Duolingo abuk sabuk kelimelerden temizlenmeli. Beleş diye bu kadar lağım gibi olmamalı

8 ay önce

Velikaraki

It is a string of 3 billion DNA letters that hold the key to your future health.

5 ay önce

resul415923

To tam olarak ne anlamina geliyor.

8 ay önce

UsameAr

To nedemek

6 ay önce

yok300465

'To ' for anlaminda da kullanılıyor

3 yıl önce

smailAYLAK

Senin gelecegin yazdim bende kabul etmedi. To e takisi mi katar kelimeye?

3 yıl önce

frottce
frottce

To eşittir -e hali diye ezberlersiniz başka yerlerde hata yapabilirsiniz; ancak çoğunlukla to yönelme bildirir. Türkçede de ismin -e hali yönelme bildirdiğinden genellikle karşılık buluyorlar.

3 yıl önce

ayse509094

Future diger soruda mustakbel anlamına geliyor nasil yani anlamadim

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Yanında bir isimle kullanıldığında müstakbel anlamına gelebilir. Örneğin:
●future career,
●future husband

1 yıl önce

KdsFatihi

Gelecek senin olsa olmuyor mu?

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"Gelecek senin."
(= The future is yours.)

1 yıl önce

senanurkar19

Küdüsssssss

11 ay önce

Halil811962

To your past, to your future, to your 7 dynasty .... ehuuuu :)))

2 yıl önce

ZelalKarad

"Geleceginize kadar" da olamaz mı eğer onların mantığına göre cevirirsek

2 yıl önce

alicanohkay

geleceğin için de olur tek anlam kabul ediyor editör yok mu

1 yıl önce

fatma651015

in future someday future.ne kadar dogru bir cumle.duz mantik

1 yıl önce

melisbusra12446

Future gelecek demek mi

1 yıl önce

FeyzaBahec

To "-da -de" anlamı katar bencee

1 yıl önce

FeyzaBahec

Senin geleceğine de yazdım olmadı o anlam var çünkü bence

1 yıl önce

Brcbrc28

Hay senin gelecegine gibi olmus

1 yıl önce

senanurkar19

Duo seni çok seviyorummmmmmm

11 ay önce

senanurkar19

Nasıl

11 ay önce

magnusacrux

"Cheers!"

10 ay önce

ahmet809712

"Geleceginize kadar" olmalı

9 ay önce

daydre

Şerefe anlamına mı geliyor acaba?

4 yıl önce

incikin_
incikin_

Bir versiyonu, "Sağlığınıza!" der gibi "Geleceğinize!"

1 yıl önce

aoskdaosdkoas

şerefe = cheers

4 yıl önce

harunyhyh

Sövüyo

2 yıl önce

firatkizmaz

Bu da iyiydi :-D

2 yıl önce

busaydin1907

Geleceğin için olmaz mı

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Geleceğin için: for your future

1 yıl önce

buzpes

To your past!

1 yıl önce

cebrail963872

cümleyi görür görmez aklıma geleceğe dönüş filmi geldi

1 yıl önce

merCAN359627

Gelmisineee gecmisineee

1 yıl önce

CoskunUrey

geleceğin için ile geleceğine aynı anlama gelir

4 yıl önce

vvsey
vvsey

Geleceğin için - For your future

3 yıl önce

perfect1007

To cümleye e a anlamimi katmis burada

3 yıl önce

okan1524

Gelecegin kadar da olmaz mi

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Olmaz. Bu şerefe gibi bir cümle ve böyle diyorlar

3 yıl önce

feridez

your senin demek değilmi yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

sert_elif

Sen gelinceye kadar yazdım bunu neden kabul etmedi anlamadım

3 yıl önce

Denizzer3

Senin geleceğine olacak çünkü

2 yıl önce

burak640784

Senin gelecegin kadae niye olmuyor

2 yıl önce

firatkizmaz

Kimin fikri neyse zikride odur derler ya fikirlerini söyleyen arkadaşlar kendilerini belli ediyorlar :-F

2 yıl önce

yasdem

"Senin gelecegine dogru" olamaz mi

4 yıl önce

ademadem783q

Gelecek sizindir olmaz mı

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

o "future is yours" olur

4 yıl önce

LaraKaraman

senin geleceğine kadar olmaz mı?

4 yıl önce

senanurkar19

Sus lan lara

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.