Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"To your future!"

Çeviri:Sizin geleceğinize!

4 yıl önce

17 Yorum


Melisalison

Şerefe anlamında mı ''Senin geleceğine içelim!'' gibi?

4 yıl önce

Turkiyem.

Bence daha cok kufur edecek gibii :Dd

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Alınganlığa lüzum yok, "şerefe" anlamında "Geleceğine!" diyor.:))

10 ay önce

Crystal.man

Şarabı içtikten sonra küfür ağzında durmaz. :D

5 ay önce

englishfunn

:D :D :D

8 ay önce

MerveEmiroglu

Ben teacher diye anladım future imiş. Şerefe cheers demek idi.

11 ay önce

Sayanova

Senin gelecegine gecmisine sovermis gibi

3 yıl önce

KadirJG

Bence Hakaret çünkü ünlem var

3 yıl önce

eysaa

Geleceğin için anlamı da olamalı !

3 yıl önce

GKMEN101

Başbaşa içerlerken kadeh kaldırıp; Senin geleceğine

2 yıl önce

DenizKama

Cümlenin Türkçe tercümesi olarak cevap verirken cümle başında 'Senin' demeye pek gerek yok. Bu kelimeyi kullanmadan 'Geleceğine' yazılarak verilen tek kelimelik cevap kabul edilse cümle manasında bir eksilme olmaz. Nihayetinde sözde yorum yapan bu kadar zevzeğin soru hakkındaki bu kadar gereksiz yorumu da ortadan kalkardı.

1 yıl önce

Beyza557146

Bi an şu sekilde anladım, "senin geleceğine ■■■■■■■"

8 ay önce

AyaYazarl

Senin kadar müstakbel !! Yazdim kabul etmedi kelimelerin anlami ole ://

3 yıl önce

Ahsu10

Duolingo çıldırdı :)

7 ay önce

iitenbilen

Duolingo abuk sabuk kelimelerden temizlenmeli. Beleş diye bu kadar lağım gibi olmamalı

5 ay önce

Velikaraki

It is a string of 3 billion DNA letters that hold the key to your future health.

3 ay önce